DJ Danmark @ Karizma Club Slagelse

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Cosmo hvad er jeres planer inden diskoteket åbnet? Eller kommer I direkte fra Jydelandet, så det passer med en 23-01-tiden i Slagelse? Jeg regner med vi prøver at stable en lille fest på benene inden vi skal derop. Hvor mange bliver I hvis det er?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Anders BIF
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Anders BIF »

Der går rygter om Squaw har købt Morgan i Tyskland...

Ses der
Anders Salomonsen
- www.ligeover.dk
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har også købt Morgan i Tyskland. Endda i de nye designerflasker. Men jeg tænkte mere på hvor vi skal starte henne? Vi skal jo have en lille preparty.
nco\\ CHART ATTACK 1999
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

fælles spisning på madisons??? :)
djcosmo
MegaMixers.com
Kontakt:

Indlæg af djcosmo »

Well vi vælter vist nok ind på diskoet sammen med djdanmark gutterne ved 21 tiden for at gøre klar og sådan, men skal have lidt at spise først.. aner ikke en dyt om slagelse jo haha.. Vi kommer en lille flok på en 6 stykker ialt.

Der er FRIBILLETTER

Læs her drenge :)

http://www.djdanmark.dk/scoops.php

//cosmo
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Cosmo, jeg prøver at fange dig i morgen lørdag eftermiddag. Har du stadig samme mobilnummer som da jeg var i Silkeborg? 22xxxx08?!
nco\\ CHART ATTACK 1999
djcosmo
MegaMixers.com
Kontakt:

Indlæg af djcosmo »

jada :) du ringer bare - som skrevet på mm så regner jeg med at vi dukker op imellem 18-20, vi skal have noget at spise et sted, så der kunne vi jo spise lidt med jer?

Vi skal så ind på karizma og hjælpe gutterne med at sætte op til bal jo.. omkring kl 21 vil jeg mene.

//cosmo
Brugeravatar
BB
Chart Attack VIP

Indlæg af BB »

Hvis i er til kæmpeburgere og gode deep pan pizza så er det madison's.
Restaurant? Så er der com/fur. Og ellers ligger der en milliard pizza bikser drysset med løs hånd over hele slagelse midtby.

Hvad tid er planen at dj'sne skal gå på?
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så er det i aften drenge - Snes vi?! :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
djcosmo
MegaMixers.com
Kontakt:

Indlæg af djcosmo »

Har i nogle planer med fælles spisning eller noget?
og et tidspunkt måske?

//cosmo
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Endnu ingen planer om spisning. Men vi kunne prøve at finde på noget ved en 19-20-tiden? Hvornår regner I med at lande i Slagelse Cosmo? Er dit nummer stadig 22xxxx08?! Så kan jeg da lige smide en SMS i løbet af dagen, når jeg har snakket med nogen af de andre.
nco\\ CHART ATTACK 1999
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Ja det er det nco, og han vil gerne have du ringer hurtigst muligt :-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg prøver at ringe til ham når jeg har fri fra arbejde om en times tid eller to kan du hilse og sige :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Skal jeg gøre :-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
djcosmo
MegaMixers.com
Kontakt:

Indlæg af djcosmo »

nco du kan lige smide mig en sms med dit nummer på :) så ringer jeg lige når jeg kommer til live igen - skal lige ned og have en puttetur, men regner med at køre fra silkeborg kl 18 óg være i slagelse ved 20 tiden

//cosmo
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Fed aften - siges det. Jeg må sgu' tilstå jeg ikke rigtigt kan huske så meget. Jeg begyndte at sidde og drikke omkap med IT-cheferne. Men jeg mødte da Mars og Cosmo plus diverse påhæng.

Plus der blev lavet en sammensværgelse i mod mig, så jeg nu er single. Nå, lad nu det ligge.. :(
nco\\ CHART ATTACK 1999
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Skal du ikke være ked af 8)

Kæreste = problemer :!:
djcosmo
MegaMixers.com
Kontakt:

Indlæg af djcosmo »

hmmm er du sikker på du ikke bare har drukket hende? du var pænt vissen jo nco :)

//cosmo
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nu har man hørt det med! nco fuld? hehe han har da så ædru de få min jeg snakkede med ham i 9000 hehe
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

LOL... BUM!! alt for fed aften.. selvom jeg ikke drak.. mega fed musik.. kunne dog bedst lide Lars Freisig's house set i starten.. dejlige bløde tracks med et ok tempo beat... som stille og roligt blev hårdere...

Dj bailar.. var en hvid, udgave af fatmann scoop.. råbte og skreg som en åndsvag i microfonen.. lidt blandet set.. ingen tvivl om at manden kan sit kram.. men peake sange... det var ikke hans stærke side.. i hvert fald ikek den aften.. man fik nogle Chok... og der var for meget "larm" når han "scratchede"

Thomsens tramper set, var FEDT.. men lidt for gamle tracks.. (i forhold til dem han anmelder på djdanmark) havde sgu forventet noget mere...

men uden tvivl en FEEEEEEEED aften... som også slår Slagelse fast på landkortet som en Up-tempo by ;) eller hva man nu skal kalde det.. heh..

og NCO... nitte med damen.. men du har jo ikke nogle problemer med at få fat i damerne.. i hvert fald ikke når du er stiv ;)

//kloojve
Besvar