DJ Danmark @ Karizma Club Slagelse
Redaktør: Moderators
Cosmo hvad er jeres planer inden diskoteket åbnet? Eller kommer I direkte fra Jydelandet, så det passer med en 23-01-tiden i Slagelse? Jeg regner med vi prøver at stable en lille fest på benene inden vi skal derop. Hvor mange bliver I hvis det er?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
Anders BIF
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
Well vi vælter vist nok ind på diskoet sammen med djdanmark gutterne ved 21 tiden for at gøre klar og sådan, men skal have lidt at spise først.. aner ikke en dyt om slagelse jo haha.. Vi kommer en lille flok på en 6 stykker ialt.
Der er FRIBILLETTER
Læs her drenge
http://www.djdanmark.dk/scoops.php
//cosmo
Der er FRIBILLETTER
Læs her drenge
http://www.djdanmark.dk/scoops.php
//cosmo
Endnu ingen planer om spisning. Men vi kunne prøve at finde på noget ved en 19-20-tiden? Hvornår regner I med at lande i Slagelse Cosmo? Er dit nummer stadig 22xxxx08?! Så kan jeg da lige smide en SMS i løbet af dagen, når jeg har snakket med nogen af de andre.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Fed aften - siges det. Jeg må sgu' tilstå jeg ikke rigtigt kan huske så meget. Jeg begyndte at sidde og drikke omkap med IT-cheferne. Men jeg mødte da Mars og Cosmo plus diverse påhæng.
Plus der blev lavet en sammensværgelse i mod mig, så jeg nu er single. Nå, lad nu det ligge.. :(
Plus der blev lavet en sammensværgelse i mod mig, så jeg nu er single. Nå, lad nu det ligge.. :(
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
LOL... BUM!! alt for fed aften.. selvom jeg ikke drak.. mega fed musik.. kunne dog bedst lide Lars Freisig's house set i starten.. dejlige bløde tracks med et ok tempo beat... som stille og roligt blev hårdere...
Dj bailar.. var en hvid, udgave af fatmann scoop.. råbte og skreg som en åndsvag i microfonen.. lidt blandet set.. ingen tvivl om at manden kan sit kram.. men peake sange... det var ikke hans stærke side.. i hvert fald ikek den aften.. man fik nogle Chok... og der var for meget "larm" når han "scratchede"
Thomsens tramper set, var FEDT.. men lidt for gamle tracks.. (i forhold til dem han anmelder på djdanmark) havde sgu forventet noget mere...
men uden tvivl en FEEEEEEEED aften... som også slår Slagelse fast på landkortet som en Up-tempo by
eller hva man nu skal kalde det.. heh..
og NCO... nitte med damen.. men du har jo ikke nogle problemer med at få fat i damerne.. i hvert fald ikke når du er stiv
//kloojve
Dj bailar.. var en hvid, udgave af fatmann scoop.. råbte og skreg som en åndsvag i microfonen.. lidt blandet set.. ingen tvivl om at manden kan sit kram.. men peake sange... det var ikke hans stærke side.. i hvert fald ikek den aften.. man fik nogle Chok... og der var for meget "larm" når han "scratchede"
Thomsens tramper set, var FEDT.. men lidt for gamle tracks.. (i forhold til dem han anmelder på djdanmark) havde sgu forventet noget mere...
men uden tvivl en FEEEEEEEED aften... som også slår Slagelse fast på landkortet som en Up-tempo by
og NCO... nitte med damen.. men du har jo ikke nogle problemer med at få fat i damerne.. i hvert fald ikke når du er stiv
//kloojve