DJ Danmark @ Karizma Club Slagelse
Redaktør: Moderators
DJ Danmark @ Karizma Club Slagelse
Der er DJ Danmark arrangement lørdag 7. maj på Karizma Club i Slagelse. Som nogen måske ved, så er Karizma hjemmebane for Kloovje, Haude, Squaw, ja og undertegnede for den sags skyld. Dukker der nogen af jer hoveder op her inde fra og fester med os? Der er god garanti for en sublim fest, og musikken er med garanti ikke røvballe den her aften. Jeg har måske mulighed for at skaffe gratis entré til folk. Eller jeg vil hvert i fald undersøge muligheden. Vil dog ikke garantere noget. Pre-party kan måske også arrangeres. En returbilllet til Slagelse fra København koster ca. kr. 188,-

Senest rettet af nco 07 maj 2005, 12:54, rettet i alt 3 gange.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
night_hawk
Jeg skal i teateret den aften, så jeg må desværre springe fra. Men ellers havde jeg faktisk overvejet at tage turen over de to farvande 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg kunne godt finde på at tage turen til Slagelse
tjekker lige op på det.. bare Kloojve ikke hælder en hel flaske morgan på mig igen.. Indse det dude.. du får mig ikke med hjem

EDIT: Sørger i for masser af damer?
EDIT: Sørger i for masser af damer?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Squaw er du sikker på det? Jeg er da næsten sikker på at jeg købte en af ham? Eller gjorde jeg..? Alt er lidt sløret fra lørdag. Men havde altså også været på druk siden kl. 10 om formiddagen. Min lejlighed vil aldrig blive til at bo i igen. Men jeg er da helt glad for at min hylde med gamle maxi-singler blev revet ned, jeg har lige fundet nogle gode gamle hits jeg savnede at høre.
Men til Kludders forsvar, så var vi altså også på monstersug om torsdagen. Der rød en god sjat Morgan-flasker. Forvent billeder online i morgen tirsdag (hvis jeg når det).
Men til Kludders forsvar, så var vi altså også på monstersug om torsdagen. Der rød en god sjat Morgan-flasker. Forvent billeder online i morgen tirsdag (hvis jeg når det).
nco\\ CHART ATTACK 1999
Ja det var ikke så godt i lørdags med det morgan der, men som sagt, vild druk torsdag, fredag ved jeg ikke noget om men lørdag havde der også været privat fest + dennis bestyrer også sad med sin lillebror og drak sig ned, mon ikke de drak de sidste flasker. Nco jeg kan ikke huske at vi skulle have købt flaske i lørdags, men jeg hev en halv flaske frem som jeg havde reddet fra torsdag. Muligvis den du kan huske. Den forsvandt også på 10 min...
Men jeg skal nok sørge for at der bliver købt ekstra morgan hjem til djdanmark arrangement. Specielt hvis det udvikler sig til et mini ca-pot.
Men jeg skal nok sørge for at der bliver købt ekstra morgan hjem til djdanmark arrangement. Specielt hvis det udvikler sig til et mini ca-pot.
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
I'm not so think as you drunk i am...
Også her 
--> http://www.megamixers.com/phpBB2/viewtopic.php?t=954
vi kommer allesammen da haha
//cosmo
--> http://www.megamixers.com/phpBB2/viewtopic.php?t=954
vi kommer allesammen da haha
//cosmo