LØBBB!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
webwarp

LØBBB!!

Indlæg af webwarp »

Tag den bærbare under armen og løb...

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=278791

... men i d mindste må vi se billigere øl fra Carslberg nu :s
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Fatter ikke helt hvad du mener med Carlsberg, men jeg gider ikke fare op omkring sådan noget. Det er langt fra sikkert at det forholder sig sådan, og hvis det er rigtigt så skal der fanme meget vand til at smide 5 meter vand oven på alt på kloden..
Det er 2/3 af jordens overfaldeareal og det skal man så lave som en cylinder som er 5 meter tyk.. så har du hvor mange milliarder liter vand der skal til. Og det er fanme mange.
Jeg tror ikke helt på det der.. og jeg bor så højt over havets overfalde at jeg ikke bliver berørt anyway :D :wink:
webwarp

Indlæg af webwarp »

Carlsberg er en øl producent.. og gæt hvad øl hovedsagelig består af ;)

Der står jo oxo hvor meget vand det betød der løb ud.. og d r fandeme mange liter sys jeg :)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

webwarp skrev:Carlsberg er en øl producent.. og gæt hvad øl hovedsagelig består af ;)

Der står jo oxo hvor meget vand det betød der løb ud.. og d r fandeme mange liter sys jeg :)
Jeg tvivler på at de bruger Havvand til det ;) og desuden så står der ikke hvor meget der løber ud til den tid. Der står hvad der løber ud nu:
EB skrev:en forskerne har opdaget, at isen er begyndt at løbe ud i havet med en enorm hastighed på 250 kubikkilometer is om året.
Det svarer til 2.5 x 10^11 liter vand. og ja.. jeg tror der er en hel del mere i havene. Det præcise tal er så som følger: 250.000.000.000.. Altså 250 milliarder liter vand om året.. Eller 6.84932 x 10^8 (684.931.506,84932) liter vand om dagen. Det mener jeg er fuldkommen utopi.. Jeg tror ikke på at der løber så mange liter vand fra Antarktis om året. For det er fanme meget. men indrømmet at der er fandens mange liter vand, hvis det altså er rigtigt. men tvivler altså stadig på at det får vandstandene til at stige 5 meter på kloden.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fair nok at begynde at betvivle en forsker der har det som et levebrød at studere/opdage sådan noget.

Tror jeg vil blive en anelse fornærmet hvis en hvilken som helst dansker uden videre dokumentation betvivlede min autoritet på området.

Webwarp >> Den dag øllet sættes ned giver jeg en omgang :drinking:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

hvorfor lige Carslberg???

Må jeg be om en tubrog!
Slet mig
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Fair nok at begynde at betvivle en forsker der har det som et levebrød at studere/opdage sådan noget.
Kan se hvad du mener.. Men jeg synes bare at det virker fuldkommen urealistisk at der skulle løbe næsten 685 millioner liter vand ud i havet fra Antarktis hver eneste dag.. Men det kan selvfølgelig også mig der har svært ved at overskue SÅ store forhold.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tror sakm nok der skal løbe så voldsomt en mængde ud. er trodsalt og så et pænt stort område.

Oddder du mener der er mere vand end dette i havet, ja det er der skam også hehe. men der er også forskel på at hæve vandstanden 5 meter og så på hvor meget vand der i forvejen er i havene.

men anyway, har også svært ved de der "dommedags" udtalelser.
For de sælger aviser sindsygt godt. og så ville jeg også smide dem i min avins hele tiden hehe
webwarp

Indlæg af webwarp »

he he.. tja så bliver jeg trygt her GG... og drukner i spam i stedet..

:roll:
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Gider heller ikk at bekymre mig om sån noget.. der står jo heller ikk noget om hvor meget, der 'altid' er forsvundet om dagen.. Der er efterhånden fremstillet så mange katastrofe-teorier, at de er blevet lidt ala 'ulven kommer'-historien..
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hvad er det folk de tuder over det er da fedt tænk på alle de iscubes vi kan få til vores drinks ud af det isbjerg! :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Smejs

Indlæg af Smejs »

synes det er max dårlig stil at lave grin med noget der på ikke helt uoverskuelig sigt kan blive ret så vedkommende for vores hverdag...

Det er sgu nok ikke hver dag der bliver kaldt til ekstra konference blot for at ekstra bladet kan sælge flere aviser!!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nej men det skulle de så ha tænkt over de sidste 350 gange de har råbt vandet kommer vandet kommer!

desuden sker det squ ikk mens jeg lever. og har indtil videre ikk nogle (jeg ved af) så fuck it om jeg gider bekymre mig
Besvar