LØBBB!!
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Fatter ikke helt hvad du mener med Carlsberg, men jeg gider ikke fare op omkring sådan noget. Det er langt fra sikkert at det forholder sig sådan, og hvis det er rigtigt så skal der fanme meget vand til at smide 5 meter vand oven på alt på kloden..
Det er 2/3 af jordens overfaldeareal og det skal man så lave som en cylinder som er 5 meter tyk.. så har du hvor mange milliarder liter vand der skal til. Og det er fanme mange.
Jeg tror ikke helt på det der.. og jeg bor så højt over havets overfalde at jeg ikke bliver berørt anyway

Det er 2/3 af jordens overfaldeareal og det skal man så lave som en cylinder som er 5 meter tyk.. så har du hvor mange milliarder liter vand der skal til. Og det er fanme mange.
Jeg tror ikke helt på det der.. og jeg bor så højt over havets overfalde at jeg ikke bliver berørt anyway
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg tvivler på at de bruger Havvand til detwebwarp skrev:Carlsberg er en øl producent.. og gæt hvad øl hovedsagelig består af
Der står jo oxo hvor meget vand det betød der løb ud.. og d r fandeme mange liter sys jeg
Det svarer til 2.5 x 10^11 liter vand. og ja.. jeg tror der er en hel del mere i havene. Det præcise tal er så som følger: 250.000.000.000.. Altså 250 milliarder liter vand om året.. Eller 6.84932 x 10^8 (684.931.506,84932) liter vand om dagen. Det mener jeg er fuldkommen utopi.. Jeg tror ikke på at der løber så mange liter vand fra Antarktis om året. For det er fanme meget. men indrømmet at der er fandens mange liter vand, hvis det altså er rigtigt. men tvivler altså stadig på at det får vandstandene til at stige 5 meter på kloden.EB skrev:en forskerne har opdaget, at isen er begyndt at løbe ud i havet med en enorm hastighed på 250 kubikkilometer is om året.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Fair nok at begynde at betvivle en forsker der har det som et levebrød at studere/opdage sådan noget.
Tror jeg vil blive en anelse fornærmet hvis en hvilken som helst dansker uden videre dokumentation betvivlede min autoritet på området.
Webwarp >> Den dag øllet sættes ned giver jeg en omgang
Tror jeg vil blive en anelse fornærmet hvis en hvilken som helst dansker uden videre dokumentation betvivlede min autoritet på området.
Webwarp >> Den dag øllet sættes ned giver jeg en omgang

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
Kan se hvad du mener.. Men jeg synes bare at det virker fuldkommen urealistisk at der skulle løbe næsten 685 millioner liter vand ud i havet fra Antarktis hver eneste dag.. Men det kan selvfølgelig også mig der har svært ved at overskue SÅ store forhold.QrazyLeg skrev:Fair nok at begynde at betvivle en forsker der har det som et levebrød at studere/opdage sådan noget.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
tror sakm nok der skal løbe så voldsomt en mængde ud. er trodsalt og så et pænt stort område.
Oddder du mener der er mere vand end dette i havet, ja det er der skam også hehe. men der er også forskel på at hæve vandstanden 5 meter og så på hvor meget vand der i forvejen er i havene.
men anyway, har også svært ved de der "dommedags" udtalelser.
For de sælger aviser sindsygt godt. og så ville jeg også smide dem i min avins hele tiden hehe
Oddder du mener der er mere vand end dette i havet, ja det er der skam også hehe. men der er også forskel på at hæve vandstanden 5 meter og så på hvor meget vand der i forvejen er i havene.
men anyway, har også svært ved de der "dommedags" udtalelser.
For de sælger aviser sindsygt godt. og så ville jeg også smide dem i min avins hele tiden hehe
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt: