Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så skete dagen, hvor det blev bekendtgjort at vi bliver smidt ud af vores 200 m2 lejlighed i indre københavn. Derfor er det at jeg poster dette alternative request i general. Hvis der er nogen som kender en eller anden som tilfældigvis skal leje deres lejlighed i københavn ud eller har en eller anden til salg, så vil jeg være meget glad for at høre fra dem.. jeg er rolig og er ikke en eller anden punker dude som smadrer alt muligt. jeg kan også finde ud af at betale til tiden. jeg kan lægge 5000 spir om måneden og vil helst have en 2 værelse eller større hvis det kan lade sig gøre, men igen bare skriv uanset hvilken slags bolig i har, så vil jeg være meget glad... Håber at folk vil hjælpe hvis i kan, det ville ihvertfald bekomme mig vel
på forhånd tak for hjælpen.
ps. For dem der ville være interesseret i min tidligere lejlighed så er der rent faktisk en mulighed for at i måske kan overtage den bare smid en pm