Uden tag over hovedet den 1. januar.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Uden tag over hovedet den 1. januar.

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hej Gutter.

Så skete dagen, hvor det blev bekendtgjort at vi bliver smidt ud af vores 200 m2 lejlighed i indre københavn. Derfor er det at jeg poster dette alternative request i general. Hvis der er nogen som kender en eller anden som tilfældigvis skal leje deres lejlighed i københavn ud eller har en eller anden til salg, så vil jeg være meget glad for at høre fra dem.. jeg er rolig og er ikke en eller anden punker dude som smadrer alt muligt. jeg kan også finde ud af at betale til tiden. jeg kan lægge 5000 spir om måneden og vil helst have en 2 værelse eller større hvis det kan lade sig gøre, men igen bare skriv uanset hvilken slags bolig i har, så vil jeg være meget glad... Håber at folk vil hjælpe hvis i kan, det ville ihvertfald bekomme mig vel ;)

på forhånd tak for hjælpen.

ps. For dem der ville være interesseret i min tidligere lejlighed så er der rent faktisk en mulighed for at i måske kan overtage den :) bare smid en pm :)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Hvor er du blevet smidt ud ?
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

i københavn, det er alle os 3 beboere som er blevet smidt ud...
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

tror Zlinky, mener hvorfor I bliver smidt ud ???
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

pga en ulovlig konstruktion i lejeforholdene.... lang historie, men det var en administrativ fejl fra vores side som gjorde udslaget....
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Okay surt... men ja, jeg mente hvorfor :wink:
Billede
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Bare se at få søgt godt inden der er studiestart efter jul... Ehem...
- Darkheart -
We fools who love...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hey LeG0lAsDK mig og en anden her fra CA er ved at kigge på lejlighed inde i kbh så det kunne være vi skulle finde noget der var stort nok til 3??

Du kan jo altid lige smide en pm retur! men det skal self være oki med den anden som er med i dette lille projekt!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar