Req: Radio rip. Nogen der kan hjælpe d. 17/4 og 18/4?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Radio rip. Nogen der kan hjælpe d. 17/4 og 18/4?

Indlæg af Zster »

Hello!

Jeg vil vildt gerne "optage" Morten Breums mix på P3 d. 17/4 og 18/4 fra kl. 22 - 00.

Jeg har desværre ikke udstyret / softwaren til at gøre det. Er der nogen der kan hjælpe mig her?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Lægger han ikke selv disse mixes ud på hans Facebook-profil? Det synes jeg da at jeg har set tidligere.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Det lyder det ik til
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
sweebz

Indlæg af sweebz »

brug audacity eller stationripper
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Fandt så ud af det IK var P3 og det var IKKE d. 17 :(

Jeg er ikke hjemme i aften så er der en anden venlig sjæl der kan optage det for mig?

Det er på P5000 som du finder i deres online afspiller.
Det er kl. 22.00 til 0.00 Morten Breums Live mix

Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig. Sidder selv til et dødsygt sølvbrullup :(
Billede
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

helt ærligt .. mht breum.. så syntes jeg det er noget fedt musik han spiller, men han voldtager jo de effekter på DJM 800eren alt alt for meget, istedet for bare at lade os høre de fedeste tracks!
im a sucker for house music
sweebz

Indlæg af sweebz »

stefanbabz..

Breum er da en af dem der bruger mindst effekter
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

sweebz

hørte du ham i går aftes så? det var da ulideligt at høre på!
im a sucker for house music
sweebz

Indlæg af sweebz »

Nej hørte ham godt nok ikke igår.. men normalt er det ikke ham der bruger de vildeste effekter
Besvar