Hello!
Jeg vil vildt gerne "optage" Morten Breums mix på P3 d. 17/4 og 18/4 fra kl. 22 - 00.
Jeg har desværre ikke udstyret / softwaren til at gøre det. Er der nogen der kan hjælpe mig her?
Req: Radio rip. Nogen der kan hjælpe d. 17/4 og 18/4?
Redaktør: Moderators
Req: Radio rip. Nogen der kan hjælpe d. 17/4 og 18/4?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Det lyder det ik til

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Fandt så ud af det IK var P3 og det var IKKE d. 17 
Jeg er ikke hjemme i aften så er der en anden venlig sjæl der kan optage det for mig?
Det er på P5000 som du finder i deres online afspiller.
Det er kl. 22.00 til 0.00 Morten Breums Live mix
Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig. Sidder selv til et dødsygt sølvbrullup
Jeg er ikke hjemme i aften så er der en anden venlig sjæl der kan optage det for mig?
Det er på P5000 som du finder i deres online afspiller.
Det er kl. 22.00 til 0.00 Morten Breums Live mix
Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig. Sidder selv til et dødsygt sølvbrullup

-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark