Så har jeg sku haft indbrud i min bil og er lige kommet hjem fra ferie. Fedt!
Ikke nok med at der er stjålet alskens slags habengut fra bilen, bilen er også nærmest blevet maltrakteret til lirekassemand. Jeg har mine kvitteringer fra højttalere, GPS, plus andre småting dog mangler jeg kvitteringen fra min headunit, en såkaldt Pioneer DEH-P55 BT. Og da jeg skal fremvise en kvittering til forsikringen er jeg lidt i en kattepine. Er der nogen der mon ligger inde med en sådan kvittering til et sådant anlæg? Eller i bedste fald til et nogenlunde tilsvarende anlæg?
På forhånd tak...
Kvittering for bilanlæg søges
Redaktør: Moderators
Kvittering for bilanlæg søges
Skal man skrive noget her?
hej
Er det ikke muligt at gå ud og købe sådan en satan som du snakker om igen
lave en kopi af kviteringen og så aflevere headunit tilbage og få pengene tilbage
bang så har du en kvitering 
men ja så er datoen jo ny på denne så den skal også laves om. ja nok ikke skide smart ide. snak med butikken hvor den er købt måske kan de printe en til dig
men ja så er datoen jo ny på denne så den skal også laves om. ja nok ikke skide smart ide. snak med butikken hvor den er købt måske kan de printe en til dig
Re: hej
Det første lugter langt væk af en MEGET dårlig idé - dokument falsk er ikke noget de ser let på...harald skrev:Er det ikke muligt at gå ud og købe sådan en satan som du snakker om igen :) lave en kopi af kviteringen og så aflevere headunit tilbage og få pengene tilbage :) bang så har du en kvitering :)
men ja så er datoen jo ny på denne så den skal også laves om. ja nok ikke skide smart ide. snak med butikken hvor den er købt måske kan de printe en til dig :)
For fremtiden:
Køb ting online, så har du altid din kvittering i inboxen - ellers så scan dem, og smid den fysiske lap væk.
Nu:
Hvis den er købt for nylig, så spørg i butikken - ellers græd snot.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
det store problem er vel sådan set at hvis du får en kvitting bliver det anlæg som er lovlig købt med papir meldt stjålet (på serienummer). også kan ham der giver dig kvitteringen komme i klemme, hvis hans anlæg en dag bliver stjålet. eller han af ukendte årsager får checket hans serienummer af politiet.
men hvis du kold kan du vel lige så godt gå efter en kvittering på en AVIC-F900BT c",)
men hvis du kold kan du vel lige så godt gå efter en kvittering på en AVIC-F900BT c",)

mt^1, Jeg kunne selvfølgelig godt gå efter topmodellen men jeg har ingen interesse i at snyde. Andet end at "låne" en anden kvittering hvis det kan kaldes snyd i og med jeg har mistet min egen under flytning for nylig.
HurriJ hvis du kan scanne en kopi til mig og sende på mail ville det være en fantastisk stor hjælp!
Havde også overvejet at købe et nyt anlæg og kopiere kvitteringen men for det første så er modellen udgået og for det andet skal man fuske med datoen som FrZ påpeger, hvilket jo ikke er så smart hvis man bliver nuppet...
HurriJ hvis du kan scanne en kopi til mig og sende på mail ville det være en fantastisk stor hjælp!
Havde også overvejet at købe et nyt anlæg og kopiere kvitteringen men for det første så er modellen udgået og for det andet skal man fuske med datoen som FrZ påpeger, hvilket jo ikke er så smart hvis man bliver nuppet...
Skal man skrive noget her?
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Har ikke nogen kvitteringer, men vil da lige komme med lidt gammelmands bla-bla-bla 
Jeg ville ALDRIG tage på ferie med min bil parkeret hjemme, proppet med anlæg, GPS, CD´er og andet gøjl! Aldrig!!
...nå, det var dét
Jeg ville ALDRIG tage på ferie med min bil parkeret hjemme, proppet med anlæg, GPS, CD´er og andet gøjl! Aldrig!!
...nå, det var dét
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .