Kvittering for bilanlæg søges

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Kvittering for bilanlæg søges

Indlæg af raffay »

Så har jeg sku haft indbrud i min bil og er lige kommet hjem fra ferie. Fedt!

Ikke nok med at der er stjålet alskens slags habengut fra bilen, bilen er også nærmest blevet maltrakteret til lirekassemand. Jeg har mine kvitteringer fra højttalere, GPS, plus andre småting dog mangler jeg kvitteringen fra min headunit, en såkaldt Pioneer DEH-P55 BT. Og da jeg skal fremvise en kvittering til forsikringen er jeg lidt i en kattepine. Er der nogen der mon ligger inde med en sådan kvittering til et sådant anlæg? Eller i bedste fald til et nogenlunde tilsvarende anlæg?

På forhånd tak...
Skal man skrive noget her?
harald

hej

Indlæg af harald »

Er det ikke muligt at gå ud og købe sådan en satan som du snakker om igen :) lave en kopi af kviteringen og så aflevere headunit tilbage og få pengene tilbage :) bang så har du en kvitering :)

men ja så er datoen jo ny på denne så den skal også laves om. ja nok ikke skide smart ide. snak med butikken hvor den er købt måske kan de printe en til dig :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: hej

Indlæg af FrZ »

harald skrev:Er det ikke muligt at gå ud og købe sådan en satan som du snakker om igen :) lave en kopi af kviteringen og så aflevere headunit tilbage og få pengene tilbage :) bang så har du en kvitering :)

men ja så er datoen jo ny på denne så den skal også laves om. ja nok ikke skide smart ide. snak med butikken hvor den er købt måske kan de printe en til dig :)
Det første lugter langt væk af en MEGET dårlig idé - dokument falsk er ikke noget de ser let på...

For fremtiden:
Køb ting online, så har du altid din kvittering i inboxen - ellers så scan dem, og smid den fysiske lap væk.

Nu:
Hvis den er købt for nylig, så spørg i butikken - ellers græd snot.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

det store problem er vel sådan set at hvis du får en kvitting bliver det anlæg som er lovlig købt med papir meldt stjålet (på serienummer). også kan ham der giver dig kvitteringen komme i klemme, hvis hans anlæg en dag bliver stjålet. eller han af ukendte årsager får checket hans serienummer af politiet.

men hvis du kold kan du vel lige så godt gå efter en kvittering på en AVIC-F900BT c",)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

Har kvittering fra Pioneer DEH65BT

men min kæreste har selv lige haft indbrud hvor vi manglede kvitteringer på en del ps3 spil. Der fandt vi nogle vi kunne låne, men forsikringen ville ikke tage imod dem, så længe de var kopieret.
Så ved ikke helt om du kan bruge kopi?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

mt^1, Jeg kunne selvfølgelig godt gå efter topmodellen men jeg har ingen interesse i at snyde. Andet end at "låne" en anden kvittering hvis det kan kaldes snyd i og med jeg har mistet min egen under flytning for nylig.

HurriJ hvis du kan scanne en kopi til mig og sende på mail ville det være en fantastisk stor hjælp!

Havde også overvejet at købe et nyt anlæg og kopiere kvitteringen men for det første så er modellen udgået og for det andet skal man fuske med datoen som FrZ påpeger, hvilket jo ikke er så smart hvis man bliver nuppet...
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Har ikke nogen kvitteringer, men vil da lige komme med lidt gammelmands bla-bla-bla :)

Jeg ville ALDRIG tage på ferie med min bil parkeret hjemme, proppet med anlæg, GPS, CD´er og andet gøjl! Aldrig!!

...nå, det var dét :lol:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar