kloojve skrev:HAHAH....
skal vi ikke køle ned og holde The Dancefloor, og urelevante tilråb fra denne tråd.
er man utilfreds med 9's produktioner.. er der rig mulighed for at kommentere disse i diverse tråde...
Fjernede alt mudder fra tråden, da jeg synes det er UTROLIGT LAVT. Tænk at svine folk til for deres produktioner, når man ikke selv har talentet til at slå to takter.
Nej, jeg er absolut ikke fan af Kolding, 9 og andre aliaser fra den side, men derfra til at svine ham til, der er et godt stykke! Downloader hver gang lige for at tjekke hvad drengen nu har lavet, og hvordan han har udviklet sig fra sidste lyt. Mener personligt at med de rigtige kontakter kan han nok komme et godt stykke indenfor dansk dance (om det er specielt attraktivt er et godt spørgsmål) - men jeg vil ikke lege smagsdommer og svine ham til.
9 du gør et godt stykke arbejde, og du kan lide hvad du laver, det er vel det vigtigste.
Resten af jer får altså kort, hvis I bliver ved med jeres personlige tilsvininger. Det er ikke CA-ånden værdigt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.