Næste James Kayn remix?

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Næste James Kayn remix?

Indlæg af 9 »

Hejsa!
Har endelig fået min nye PC og mit nye udstyr op at køre :)
Tager lidt utraditionelle metoder i brug denne gang.
Vil høre jer om hvilket track jeg evt. kunne remixe nu ?
Mine krav er:

- Der skal eksistere en acapella af tracket.
- Tracket skal (helst) være forholdsvis nyt
- Tracket skal være kommercielt

Havde lidt Hej Matematik - Walkman i tankerne, men ved ikke helt.
Kom endelig med forslag :)
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

Ville da meget gerne hører en James Kayn udgave af Walkman ! :D

Sætter sku pris på de fleste af dine mix'es.. :b

- er endda fan på Fjæsbogen .. ;)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Moved...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Måske et Kayn remix af Kælling hvis det ikke allerede findes?? :)
tehone
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af tehone »

Hvad med et remix af Lady Gaga - Just Dance eller Kat Deluna - run the show?

Jeg ved ikke om der er acapella, men det tror (og håber?) jeg der er :lol:
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: Næste James Kayn remix?

Indlæg af aroxdk »

9 skrev: Havde lidt Hej Matematik - Walkman i tankerne, men ved ikke helt.
Kom endelig med forslag :)
Har haft stor succes med ext af Walkmand de sidste uger, men et cool remix ville da være spændende.... :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ja, kom endelig med Walkmand.. Et af de fedeste danske tracks for tiden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Du er så fuckin' produktiv, mand.
Hvad er din hemmelighed!? :@

Er ligeglad med hvilket track du remixer, jeg henter det uanset hvad. ;)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg savner et '08 james kayn remix, af Kolding - jeg går i seng med min lære... hvis du kan lave i det bankende halv lamt eurodancebeat ala basshunter ville det være røv fedt...

jeg håber jeg håber jeg håber....
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Omme

Indlæg af Omme »

Jeg syntes dine mix er fede, dog kan man hurtigt påpege at det er dit remix når man hører det.

Men fuck jeg hader at folk ikke bakker hinanden op herinde... Du ved.. Hvis man ikke har noget positivt at sige så LUK!

Er fan på fjæsbogen (Og det er bestemt ikke kun fordi jeg er en "Skive-knægt")
axci

Indlæg af axci »

Omme skrev:Jeg syntes dine mix er fede, dog kan man hurtigt påpege at det er dit remix når man hører det.

Men fuck jeg hader at folk ikke bakker hinanden op herinde... Du ved.. Hvis man ikke har noget positivt at sige så LUK!

Er fan på fjæsbogen (Og det er bestemt ikke kun fordi jeg er en "Skive-knægt")
Der er jeg meget enig.
Fint hvis nogle folk ikke bryder sig om det musik som 9 laver, men så ville det da være mest passende ikke at skrive noget i tråden, og i stedet komme med noget konstruktiv kritik hvis der rent faktisk kommer et nummer ud af det! Det andet er da total stemningsødelæggende.

Og ja... Walkman synes jeg også lyder som en fed ide!
mt^1

Indlæg af mt^1 »

det lugter af misundelse...

det os tarveligt at andre mixer det nummer som man selv kun har i tankerne ...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Og jeg skal til provinsen og i byen. Kloovje, skriv mig på listen oppe på Fort Knox.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

HAHAH....

skal vi ikke køle ned og holde The Dancefloor, og urelevante tilråb fra denne tråd.

er man utilfreds med 9's produktioner.. er der rig mulighed for at kommentere disse i diverse tråde...
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

kloojve skrev:HAHAH....

skal vi ikke køle ned og holde The Dancefloor, og urelevante tilråb fra denne tråd.

er man utilfreds med 9's produktioner.. er der rig mulighed for at kommentere disse i diverse tråde...
Fjernede alt mudder fra tråden, da jeg synes det er UTROLIGT LAVT. Tænk at svine folk til for deres produktioner, når man ikke selv har talentet til at slå to takter.

Nej, jeg er absolut ikke fan af Kolding, 9 og andre aliaser fra den side, men derfra til at svine ham til, der er et godt stykke! Downloader hver gang lige for at tjekke hvad drengen nu har lavet, og hvordan han har udviklet sig fra sidste lyt. Mener personligt at med de rigtige kontakter kan han nok komme et godt stykke indenfor dansk dance (om det er specielt attraktivt er et godt spørgsmål) - men jeg vil ikke lege smagsdommer og svine ham til.

9 du gør et godt stykke arbejde, og du kan lide hvad du laver, det er vel det vigtigste.

Resten af jer får altså kort, hvis I bliver ved med jeres personlige tilsvininger. Det er ikke CA-ånden værdigt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

stemmer for et dirty electro mix af Top Gun temaet :)
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Indlæg af Delight »

Man må gerne kritisere, hvis man er konstruktiv.

Jeg er også vild med dine mixes, 9. Jeg henter med stor begejstring alle dine mixes.

Bliv ved med det gode arbejde.

Hvilke genre kunne du godt tænke dig at lave mixes på, så vil jeg prøve at finde nogen derudfra, hvis du vil ud med det. :)
"I play for the good of music, the good of mankind!"
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Delight skrev:Man må gerne kritisere, hvis man er konstruktiv.

Jeg er også vild med dine mixes, 9. Jeg henter med stor begejstring alle dine mixes.

Bliv ved med det gode arbejde.

Hvilke genre kunne du godt tænke dig at lave mixes på, så vil jeg prøve at finde nogen derudfra, hvis du vil ud med det. :)

han skriver selv:

Kode: Vælg alt

Mine krav er: 

- Der skal eksistere en acapella af tracket. 
- Tracket skal (helst) være forholdsvis nyt 
- Tracket skal være kommercielt 
jeg dermed konstatere at alle genre er åbne.. men hvis du henter alle hans produktioner.. så ved du vel også godt at det drejer sig om: Pop, House, Dance og Electro (har taget "italo" ud da jeg er ret sikker på han ikke gør sig i den genre mere)
mt^1

Indlæg af mt^1 »

FrZ skrev:
kloojve skrev:HAHAH....

Fjernede alt mudder fra tråden, da jeg synes det er UTROLIGT LAVT. Tænk at svine folk til for deres produktioner, når man ikke selv har talentet til at slå to takter.

Nej, jeg er absolut ikke fan af Kolding, 9 og andre aliaser fra den side, men derfra til at svine ham til, der er et godt stykke! Downloader hver gang lige for at tjekke hvad drengen nu har lavet, og hvordan han har udviklet sig fra sidste lyt. Mener personligt at med de rigtige kontakter kan han nok komme et godt stykke indenfor dansk dance (om det er specielt attraktivt er et godt spørgsmål) - men jeg vil ikke lege smagsdommer og svine ham til.

9 du gør et godt stykke arbejde, og du kan lide hvad du laver, det er vel det vigtigste.

Resten af jer får altså kort, hvis I bliver ved med jeres personlige tilsvininger. Det er ikke CA-ånden værdigt!

fint det er ikke er i CA ånd... så brude man måske ryde op i egne rækker først ! ...

desuden tror jeg godt 9 kan fange mit ironi i mit indlæg ang. i seng med min lære 08 remix ;)

og nej kan ik slå 2 takter, men til gengæld har jeg et pisselækkert billede af 9 i en super slimfit latex dragt ;) det btw til salg hvis budet er ordenlig ;)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Indlæg af Delight »

undskyld, klokken er mange. ;P
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Besvar