Hvem har kidnappet euro-dance?
Redaktør: Moderators
Hvem har kidnappet euro-dance?
Nu har jeg både hørt Clubbers guide 2006 og Winter Jam 2006
Det er jo house det hele...diskoerne spiller også kun house...hvor i alverden skal jeg kigge hen for at få noget af det sprøde euro-dance/vocal-trance?
Er ved at blive desperat...prøver at få fingre i hard dance mania 2005, men ellers har jeg ingen bud og jeg aner ikke hvor jeg ska lkigge hen for at finde ud af hvad der rykker...jeg har efterhånden kun mega mix tilbage, men de er bare rigtig svære at buge til fester...
Det er jo house det hele...diskoerne spiller også kun house...hvor i alverden skal jeg kigge hen for at få noget af det sprøde euro-dance/vocal-trance?
Er ved at blive desperat...prøver at få fingre i hard dance mania 2005, men ellers har jeg ingen bud og jeg aner ikke hvor jeg ska lkigge hen for at finde ud af hvad der rykker...jeg har efterhånden kun mega mix tilbage, men de er bare rigtig svære at buge til fester...
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
hmm.. der er jeg nu ikke så enig.. kommer jo an på hvor man leder.. jeg kunne nævne de første 20 numre som _JEG_ syntes har potentiale (fra midt december og frem til nu)tykke skrev:Jeg synes sgu også det svært efterhånden.. efter min mening bliver dance/trance branchen oversvømmet med hjemmelavede numre.. Så tit er det en masse skrammel man får.. Selvfølgelig er der gode numre imellem men synes det er for sjældent..
generalt syntes jeg det har været et fedt år for hard dance, tramp og sodavands techno.. hvad nu i "ægte" trance / techno folk *host* DjMail *host* vil kalde den genre i elsker at hade
et godt eksempel er Hard Dance Mania serien.. samt det store antal compilations (trance voices, future trance, Dream Dance og Deep Dance) som blir nemmere og nemmere at finde i den lokale Fona / Tp / Stereo Studio / Axel music... osv...
det er rigtigt at house har haft et GULD år.. det syntes jeg bestemt ikke gør noget.. da det an gøre det lettere for de mange dj's der brænder for mere uptempo musik.. at vise folk videre i den elektroniske verden... for bare 2 år siden.. var der ikke en brøkdel af den elektroniske musik som nu florerer på discoer, i radioer, og derhjemme
FUCK BOOGIE!!!!
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Der er jo andre forummer der er helt tossed' med eurodance:
EuroRepublik
EuroAdrenaline
EuroDancehits
så er der DI.fm's messageboard til eurodance kanalen
http://forums.di.fm/archive/index.php/f-6.html
Og www.puroeuro.com (når den ellers er oppe)
Ellers er google + "eurodance" heller ikk af vejen
EuroRepublik
EuroAdrenaline
EuroDancehits
så er der DI.fm's messageboard til eurodance kanalen
http://forums.di.fm/archive/index.php/f-6.html
Og www.puroeuro.com (når den ellers er oppe)
Ellers er google + "eurodance" heller ikk af vejen