Hvem har kidnappet euro-dance?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Smejs

Hvem har kidnappet euro-dance?

Indlæg af Smejs »

Nu har jeg både hørt Clubbers guide 2006 og Winter Jam 2006

Det er jo house det hele...diskoerne spiller også kun house...hvor i alverden skal jeg kigge hen for at få noget af det sprøde euro-dance/vocal-trance?

Er ved at blive desperat...prøver at få fingre i hard dance mania 2005, men ellers har jeg ingen bud og jeg aner ikke hvor jeg ska lkigge hen for at finde ud af hvad der rykker...jeg har efterhånden kun mega mix tilbage, men de er bare rigtig svære at buge til fester...
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Du kan da tage til extravadance på Ritz/Piccadilly .. det godt ;)
Ellers IN/dancefloor .. spiller også ret meget Trance/Dance

..
Smejs

Indlæg af Smejs »

Fra Randers til København er der ret langt og jeg vil også gerne have noget til hørebøfferne...nu er jeg ret tæt på Uret så der kommer jeg nok til at spendere en weekend eller to, men hvordan finder man efterhånden ud af hvad der er fedt indenfor trance?
tykke

Indlæg af tykke »

Jeg synes sgu også det svært efterhånden.. efter min mening bliver dance/trance branchen oversvømmet med hjemmelavede numre.. Så tit er det en masse skrammel man får.. Selvfølgelig er der gode numre imellem men synes det er for sjældent.. :(
tykke
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

tykke skrev:Jeg synes sgu også det svært efterhånden.. efter min mening bliver dance/trance branchen oversvømmet med hjemmelavede numre.. Så tit er det en masse skrammel man får.. Selvfølgelig er der gode numre imellem men synes det er for sjældent.. :(
hmm.. der er jeg nu ikke så enig.. kommer jo an på hvor man leder.. jeg kunne nævne de første 20 numre som _JEG_ syntes har potentiale (fra midt december og frem til nu)

generalt syntes jeg det har været et fedt år for hard dance, tramp og sodavands techno.. hvad nu i "ægte" trance / techno folk *host* DjMail *host* vil kalde den genre i elsker at hade :P

et godt eksempel er Hard Dance Mania serien.. samt det store antal compilations (trance voices, future trance, Dream Dance og Deep Dance) som blir nemmere og nemmere at finde i den lokale Fona / Tp / Stereo Studio / Axel music... osv...

det er rigtigt at house har haft et GULD år.. det syntes jeg bestemt ikke gør noget.. da det an gøre det lettere for de mange dj's der brænder for mere uptempo musik.. at vise folk videre i den elektroniske verden... for bare 2 år siden.. var der ikke en brøkdel af den elektroniske musik som nu florerer på discoer, i radioer, og derhjemme :)

FUCK BOOGIE!!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

HEIL HOUSE - ISÆR BERLINER HOUSE :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

kloojve skrev:FUCK BOOGIE!!!!
Du har ret.
Men lidt respekt skal de have for at spille "The Prodigy - Voodoo people (Pendulum mix)". :)
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Savner os god gang euro-dance, men svært at få finger i noget ordenlig for tiden.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Der er jo andre forummer der er helt tossed' med eurodance:

EuroRepublik
EuroAdrenaline
EuroDancehits

så er der DI.fm's messageboard til eurodance kanalen
http://forums.di.fm/archive/index.php/f-6.html

Og www.puroeuro.com (når den ellers er oppe)

Ellers er google + "eurodance" heller ikk af vejen ;)
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Måske er der lidt inspiration at hente her?
euronrg.eurodanceworld.com

Synes i øvrigt ellers der er mere og mere dance i fh t de sidste år og det er jo dejligt. Så er det bare at få niveauet hævet så rappen kan blive banket tilbage hvor den kom fra.... heh ;)
Besvar