Tag et kig på hjemmesiden: http://www.stikkersvinet.dk/fd
MVH
Nem0
Hey... Hjælpe til skole ting
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Der er sku ikke mieget punch over det materiale! det ligner noget standart soc.dem materiale før de fik spinmasters ind over deres parti!
Vil nok selv sørge for at jeres plakat kom med et Klart budskab!
Men det er da noget meget godt og solidt materiale men ikke noget jeg ville tænke 2 gange over at kigge på!!
Men det er da noget meget godt og solidt materiale men ikke noget jeg ville tænke 2 gange over at kigge på!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
HØRT!YaKuZa_MaB skrev:Der er sku ikke mieget punch over det materiale! det ligner noget standart soc.dem materiale før de fik spinmasters ind over deres parti!
Jeg må sq give YaKuZa_MaB ret. Det ligner soc. dem. alt for meget efter min mening. Plakaten skal ikke falde i med mængden men skal være noget der først fanger og senere får folk til at tænkte "Det var sq da meget fornuftigt".
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup