Hey... Hjælpe til skole ting

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
nemo

Hey... Hjælpe til skole ting

Indlæg af nemo »

Tag et kig på hjemmesiden: http://www.stikkersvinet.dk/fd

MVH
Nem0
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Det ligner et dødsygt parti.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Der er sku ikke mieget punch over det materiale! det ligner noget standart soc.dem materiale før de fik spinmasters ind over deres parti!

Vil nok selv sørge for at jeres plakat kom med et Klart budskab!

Men det er da noget meget godt og solidt materiale men ikke noget jeg ville tænke 2 gange over at kigge på!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

YaKuZa_MaB skrev:Der er sku ikke mieget punch over det materiale! det ligner noget standart soc.dem materiale før de fik spinmasters ind over deres parti!

Vil nok selv sørge for at jeres plakat kom med et Klart budskab!

Men det er da noget meget godt og solidt materiale men ikke noget jeg ville tænke 2 gange over at kigge på!!
HØRT!

Jeg må sq give YaKuZa_MaB ret. Det ligner soc. dem. alt for meget efter min mening. Plakaten skal ikke falde i med mængden men skal være noget der først fanger og senere får folk til at tænkte "Det var sq da meget fornuftigt".
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar