Hvis der skal være et site, hvor folk kan tilføje tracks, så foreslår jeg, at det bliver opdelt, så de kan tilføje inden for de forskellige genrer, der vil blive mixet.
Iøvrigt mener jeg også, at vi bør gå igang LANG tid før. Gider ikke, at det ender som sidste år, hvor nogen hopper fra, tidsplanen kikser og folk ikke rigtig fatter, hvad der foregår omkring dem. Dette er ikke en hetz mod Pils, da jeg mener, at han gjorde et fantastisk stykke arbejde og nok bør være den sidste, der skal flames.
Derudover, så mener jeg, at mixerne bør have lidt frihed indenfor deres mix, til at bruge tracks, der ikke er tilføjet, da der ofte mangler nogle hits.
Ydermere synes jeg, at der bør være en slags censur - ment på den måde, at folk alligevel adder alt muligt ukendt lort, som de synes har været årets hit.. Problemet er, at meningen med et yearmix er at tage det, der har hittet mest / bedst i det forgangne år og ikke "Dj Psychopat-motherfucker (han er vilt sarjt til at lave musix) - tækno-tækno (hej-jeg-er-en-hat remix)" som ingen iøvrigt kender, men 2 eller 3 personer synes er vildt fedt, fordi de KENDER ham der har lavet det.
Sidst men ikke mindst vil jeg sige, at jeg står klar - vel og mærke hvis jeg er velkommen selvfølgelig
- Et lille edit:
Har lige læst tråden igennem fra sidste år og vil høre, hvor mange der går ind for at der slet ikke skal være r'n'b i mixet, for hvis det er flertallet så synes jeg også vi bør droppe det.
Der var også mange, der kommenterede det lange stykke r'n'b i starten af mixet, men så vidt jeg husker, var det slet ikke planen, at det skulle være så langt, men derimod, fordi en mixer pludselig smuttede (kan godt være, det er mig der husker forkert)