Chart Attack Yearmix 2004
Redaktør: Moderators
Chart Attack Yearmix 2004
Hej Mixere
Så må det være på tide, at de kreative kræfter kommer på banen igen. et år er ved at være gået, og jeg ser frem til at høre United Mixers of Chart Attack fyre den af med de fedeste numre fra 2004.
Jeg fandt lige et link fra sidste år omkring kvaliteten af mixet. Kan være at det kan bruges til noget. http://feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=7146
Ser frem til at de kreative kræfter finder sammen igen, og producerer et stykke CA historie vi kan tage frem og lytte til igen.
Tror lige at jeg smider CA Yearmix 2002 og 2003 på Winamp
...
Smider lige linket til CA Yearsiden her http://www.beam.to/cayearmix
Så må det være på tide, at de kreative kræfter kommer på banen igen. et år er ved at være gået, og jeg ser frem til at høre United Mixers of Chart Attack fyre den af med de fedeste numre fra 2004.
Jeg fandt lige et link fra sidste år omkring kvaliteten af mixet. Kan være at det kan bruges til noget. http://feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=7146
Ser frem til at de kreative kræfter finder sammen igen, og producerer et stykke CA historie vi kan tage frem og lytte til igen.
Tror lige at jeg smider CA Yearmix 2002 og 2003 på Winamp
...
Smider lige linket til CA Yearsiden her http://www.beam.to/cayearmix
Senest rettet af 3dotz 26 okt 2004, 18:43, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Don't forget 2004
Det ville jo være synd at se bort fra 2004, når de to forgårende år er med...
Keep it up
Keep it up
the sound won't listen!
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Hehe nice at se den interresse ;D
I år vil det dog kun være undertegnede der står for det hele som jeg også delvist gjore sidste år.....(Set at samle folk, sætte det igang osv.(har det en title?).....)
Jeg havde tænkt mig at gå så småt igang omkring den. 20 november...det vel ok ?
Håber at se mange af de samme folk igen i år ;D
En ting er sikkert...jeg vil altid være klar på at få sving i et yearmix hvert år fremover....
I år vil det dog kun være undertegnede der står for det hele som jeg også delvist gjore sidste år.....(Set at samle folk, sætte det igang osv.(har det en title?).....)
Jeg havde tænkt mig at gå så småt igang omkring den. 20 november...det vel ok ?
Håber at se mange af de samme folk igen i år ;D
En ting er sikkert...jeg vil altid være klar på at få sving i et yearmix hvert år fremover....
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Hvis der lige som sidste år skal være en periode hvor folk giver forslag til numre er du nok nødt til at starte op noget før.
Ved ikke hvordan det gik med det sidste år, og hvor meget det blev brugt - og om det overhovedet skal være på samme måde igen
Men hvis du mener at mixerne skal starte op omkring den 20., eller i hvert fald i slutningen af november skulle det være i rimelig tid.
Ved ikke hvordan det gik med det sidste år, og hvor meget det blev brugt - og om det overhovedet skal være på samme måde igen
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Ja efter planen bliver der lavet en side hvor folk kan tilføje sange(hits) fra 2004....
Men kan da godt oplyse nu hvad vi skal bruge i år:
8-10 Mixere
1 Intro mand ;D
1 Cover mand
1 HP til de hits forslags mand (?)
1-2 der kan og vil Hoste mixet
Tror vist det var det.
Men vil ikke pakke for meget op for det hele endnu....først omkring den 20 Nov.
Men kan da godt oplyse nu hvad vi skal bruge i år:
8-10 Mixere
1 Intro mand ;D
1 Cover mand
1 HP til de hits forslags mand (?)
1-2 der kan og vil Hoste mixet
Tror vist det var det.
Men vil ikke pakke for meget op for det hele endnu....først omkring den 20 Nov.
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg foreslår at vi deler mixet med en torrent-fil i år, så hjælper vi allesammen med til at få det udbredt og vi slipper for de store båndbredde problemer. Vi er jo lynhurtigt en 8-10 peers.
Og alle knaldhætter lad så være med at pive over at det er p2p, det fungerer og det er vel hovedsagen.
Og alle knaldhætter lad så være med at pive over at det er p2p, det fungerer og det er vel hovedsagen.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
night_hawk
Støtter ideen 200%! 
Kan ikke bidrage med noget da jeg INGEN evner har... Men er da begyndt at lave et trackliste forslag, hvis der kommer en sådan side op igen
---
Hosting kan jeg vist godt finde ud af tror jeg
Kan ikke bidrage med noget da jeg INGEN evner har... Men er da begyndt at lave et trackliste forslag, hvis der kommer en sådan side op igen
---
Hosting kan jeg vist godt finde ud af tror jeg
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright