Http://Drunk-tour.dk - Stiv på tid!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Hoopstar

Http://Drunk-tour.dk - Stiv på tid!

Indlæg af Hoopstar »

Syns lige jeg vil smide lidt reklame for min fætters nye spil.. Det er lige kommet på gaden!

Et Druk spil over Tour de France.. :)

Han var på Roskilde og promovere det og kommer også på Skanderborg festivallen..

På siden man man se lidt klip og sådan

Http://Drunk-tour.dk
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Får man så rabat hvis man kender dig? :lol: 8)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Http://Drunk-tour.dk - Stiv på tid!

Indlæg af FrZ »

Hoopstar skrev:Syns lige jeg vil smide lidt reklame for min fætters nye spil.. Det er lige kommet på gaden!

Et Druk spil over Tour de France.. :)

Han var på Roskilde og promovere det og kommer også på Skanderborg festivallen..

På siden man man se lidt klip og sådan

Http://Drunk-tour.dk
Reglerne er for mange og for lange
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

amh skrev:Får man så rabat hvis man kender dig? :lol: 8)
tror det sq ik.. skal selv give fuld pris regner jeg da med..
gør jeg også gerne da han har smidt en god slat penge i det..
FrZ skrev:Reglerne er for mange og for lange
Prøvede du det på roskilde?
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hoopstar skrev:
Prøvede du det på roskilde?
En af mine venner har det - han prøvede at prakke os det på. Hader generelt drukspil - det ødelægger hyggen.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

FrZ skrev:Hader generelt drukspil - det ødelægger hyggen.
Har lige fået Druk-Ludo, det ser nu meget spændende ud, har dog ikke prøvet det endnu :) Så det tror jeg da ville være sjovt og prøve :)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvorfor kan man ikke bare drikke og snakke?? Synes spillene er dybt overflødige og meget irriterende. - Der er éen regel, er der to hænder på glasset, så skal man bunde. - den kan jeg lige overskue ;)
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Ja mange gange er de sq overflødige de spil.. men hvis man lige mangler noget til at kickstarte en fest, eller man lige skal forøge procenterne hurtigt så er det nu meget sjovt lige at hive et spil frem..
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hoopstar skrev:Ja mange gange er de sq overflødige de spil.. men hvis man lige mangler noget til at kickstarte en fest, eller man lige skal forøge procenterne hurtigt så er det nu meget sjovt lige at hive et spil frem..
Synes stadig det går helt af sig selv - bare flaskerne er på bordet, så skal de nok blive drukket...
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Ja self.. men syns nu altid der går overdrevet druk i det når man har kort spil som Pyramide..
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

det er kun ét drukspil... resten er ligegyldige påfund...

BUFFALO!

Kræver ingen remedier, ingen forberedelse, en kort introduktion og ligesom texas-hold-em tar det 2 min at lære og resten af livet at mestre.

---------------------------------------------------
EDIT:

Grundet lortevejr og ligegyldig ventetid til min ferie rigtig starter har jeg taget mig den frihed at krasse reglerne ned til for stakler der ikke har lært spillet (endnu)

Spillet er såre simpelt det gælder om at tælle til 20, herefter kendt som BUFFALO.

Man sætter spillet i gang ved at den der tabte sidste omgang, herefter kendt som ”Den dumme”, klapper sig på henholdsvis venstre eller højre skulder og siger: ”ET!”

Personen der sidder ud for den skulder der blev klappet på fortsætter så med at sige ”TO” imens han/hun klapper på en af sine skuldre. Man kan derfor selv bestemme retningen for spillet.

Når man får turen på 19 skal man IKKE sige tyve og klappe sig på skulderen men i stedet pege på en og skrive BUFFALO! Og vedkommende skal så bunde sin drink/øl/whatever.

Det er i bund og grund spillet – meget simpelt.

Men for det ikke skal blive for nemt er der lagt 3 forhindringer ind:

På 8 ligger man sine hænder over hinanden foran maven og den nederste hånd bestemmer retningen.

På 10 peger man på den person der skal fortsætte i stedet for klap på skulder.

På 16 er det samme fremgangsmåde som 8, dog er det i dette tilfælde den øverste hånd der bestemmer retningen.

Disse 3 ting er forstyrrende svære at holde styr på og det resultere tit og ofte i at en person laver en fejl, altså:

Misforstår retningen

Tæller forkert

Bruger forkerte fagter

Etc.

Og hver gang det sker straffes det med en tår og den dumme starter igen.

Ideen er så at pace folk til at gøre tingene så hurtigt som muligt.

Normalt når vi spiller, har man praktisk talt ingen betænkningstid og får derfor rodet sig ud i noget makværk. Jeg faldt over noget film fra en skitur til sälen tidligere i år hvor vi spiller med nogen der lige har fået forklaret reglerne (derfor det langsomme tempo) men ideen er der.

check det ud: http://www.youtube.com/watch?v=hDyN-PGE4sg
Senest rettet af D3FrozTt 09 aug 2006, 23:17, rettet i alt 1 gang.
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

har det på samme måde som frz ( for engang skyld,,) drunk spil er lattelige og kedelige har ik prøvet det omtalte spil og har heller ik i sinde og gøre det.. møder somregl slet ikke op til fester hvor der bliver spillet spil under festen. dette er os grunden til jeg ikke har kort i min lejlighed eller terninger.. så ingen ka få den hjernedøde ide når vi fester her :D

bare lidt brok fra mig over noget jeg aldrig har fået ud før :D

M
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Imo er "Jagt" det eneste rigtige druk-spil og det eneste jeg gider at spille. Man er aldrig passiv i spillet og ja det skiller fårene fra flokken. Drukspil hvor kvinder kan være med som pyramide, bro og hvad de ellers hedder er den værste undskyldning for ikke at have noget at give sig til eller tale om.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

det enste kortspil piger kan være med til er strippoker.. men der må tilgænlæd os gerne være mange piger med :D ihverfald så længe jeg er bedre end dem :D

M
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

CyberZink skrev:det enste kortspil piger kan være med til er strippoker.. men der må tilgænlæd os gerne være mange piger med :D ihverfald så længe jeg er bedre end dem :D

M
Eller blot mere ædru end dem ;)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar