Et Druk spil over Tour de France..
Han var på Roskilde og promovere det og kommer også på Skanderborg festivallen..
På siden man man se lidt klip og sådan
Http://Drunk-tour.dk
Redaktør: Moderators
Reglerne er for mange og for langeHoopstar skrev:Syns lige jeg vil smide lidt reklame for min fætters nye spil.. Det er lige kommet på gaden!
Et Druk spil over Tour de France..
Han var på Roskilde og promovere det og kommer også på Skanderborg festivallen..
På siden man man se lidt klip og sådan
Http://Drunk-tour.dk
tror det sq ik.. skal selv give fuld pris regner jeg da med..amh skrev:Får man så rabat hvis man kender dig?![]()
Prøvede du det på roskilde?FrZ skrev:Reglerne er for mange og for lange
En af mine venner har det - han prøvede at prakke os det på. Hader generelt drukspil - det ødelægger hyggen.Hoopstar skrev:
Prøvede du det på roskilde?
Har lige fået Druk-Ludo, det ser nu meget spændende ud, har dog ikke prøvet det endnuFrZ skrev:Hader generelt drukspil - det ødelægger hyggen.
Synes stadig det går helt af sig selv - bare flaskerne er på bordet, så skal de nok blive drukket...Hoopstar skrev:Ja mange gange er de sq overflødige de spil.. men hvis man lige mangler noget til at kickstarte en fest, eller man lige skal forøge procenterne hurtigt så er det nu meget sjovt lige at hive et spil frem..
Eller blot mere ædru end demCyberZink skrev:det enste kortspil piger kan være med til er strippoker.. men der må tilgænlæd os gerne være mange piger medihverfald så længe jeg er bedre end dem
![]()
M