Hvem kan oversætte?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

chreddy1 skrev:ik for at være efter nogen, men hvorfor ik bare lave et "engelsk-dansk/dansk-engelsk area"..? heh :D :D :D
Du er nok ikke lige den rette til at lave sådan et indlæg. Og så kan du jo selv tænke over hvorfor.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Indlæg af Cubefyr »

Dear Sir,

Thank you for your message.

Firstly, my colleague has already written that you have to contact the publisher as he is responsible for the delivery.
We are just allowed to request a refund as soon as the product has been sent back.

Secondly, we would not send you a check payment. We would refund the amount back to your credit card account. Please
understand that we are unable to make exceptions.

Thank you for your understanding.

Sincerely,

Doreen Teige
Your element 5 team

Skal jeg besvare den mail eller hvad står der jeg skal?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nu må du snart slappe af, du har både postet her, sendt en PB til mig og sendt en mail til mig!
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Indlæg af Cubefyr »

Sorry mikkel_hansen_99 men kan ikke engelsk... :(
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nej nej, det er heller ikke det - jeg mener bare; nøjs (hvad fanden hedder "nøjes" i bydeform?) med at poste det ét sted; jeg tjekker både CA og min mail stortset på timebasis i dagtimerne - ellers post det her i tråden, så har andre også mulighed for at svare. ;)
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Indlæg af Cubefyr »

deal :twisted:
Besvar