Hvem kan oversætte?
Redaktør: Moderators
Hvem kan oversætte?
En som gider oversætte det her for mig?
Dear Customer,
Thank you for contacting element 5 customer service.
Your e-mail has been received and will be processed as quickly as possible. Please do not send duplicates of your e-mail
unless you want to provide additional information.
Sincerely,
Your element 5 Team
Dear Customer,
Thank you for contacting element 5 customer service.
Your e-mail has been received and will be processed as quickly as possible. Please do not send duplicates of your e-mail
unless you want to provide additional information.
Sincerely,
Your element 5 Team
Kan du skrive det her på engelskmikkel_hansen_99 skrev:Kære Michael
Tak for din e-mail.
Vil du venligst fortælle os grunden til at du ønsker at få pengene retur for dit køb af "DAC-2 with RED VRM Combo (Boxed only)".
Tak for dit samarbejde
Venligst,
Peter Warden
Element 5
Fordi jeg ikke ønsker at have det ønskede produkt
Vil gerne have min penge retur på en chek, som sendes til min adresse?
Med venlig hilsen
Michael
Hvad med det her?
Dear Michael,
Thank you for your message.
Please be informed that we need to know the reason why you require the refund before we can initiate a refund request.
Thank you for your cooperation.
Sincerely,
Birgit Roehrig
Your element 5 team
Kan du skrive nede under at det var et fejl køb og vil gerne have mine penge refunderet pr check til min adresse
Med venlig hilsen
Michael
Dear Michael,
Please be informed that we need to know the reason why you require the refund before we can initiate a refund request.
Thank you for your cooperation.
Sincerely,
Birgit Roehrig
Your element 5 team
Kan du skrive nede under at det var et fejl køb og vil gerne have mine penge refunderet pr check til min adresse
Med venlig hilsen
Michael
Kære Michael,
Tak for din besked.
Vær venligst informeret om at vi bliver nødt til kende grunden for hvorfor du kræver at få pengene tilbage, før vi kan opfylde din anmodelse.
Tak for dit samarbjde.
[Sincerely],
Birgit Roehrig
Dit Element 5 hold
----
I brought it by an mistake, and that's why i want my money refund på check to my adress.
Best Regards,
Michael.
Tak for din besked.
Vær venligst informeret om at vi bliver nødt til kende grunden for hvorfor du kræver at få pengene tilbage, før vi kan opfylde din anmodelse.
Tak for dit samarbjde.
[Sincerely],
Birgit Roehrig
Dit Element 5 hold
----
I brought it by an mistake, and that's why i want my money refund på check to my adress.
Best Regards,
Michael.

"Brought" skal være boughtZlinky skrev:Kære Michael,
Tak for din besked.
Tak for dit samarbjde.
[Sincerely],
Birgit Roehrig
Dit Element 5 hold
----
Best Regards,
Michael.
"Refund på check to my adress" skal være refunded via cash cheque to my address...
Hvad står der her ?
Dear Sir,
Please contact the publisher himself directly as he delivered the product to you by postal mail.
I think that he will ask you to return the product to him and afterwards he will refund you.
His e-mail address is: support@pcdj.com
Please let us know if we can be of further assistance.
Sincerely,
Birgit Roehrig
Your element 5 team
Dear Sir,
Please contact the publisher himself directly as he delivered the product to you by postal mail.
I think that he will ask you to return the product to him and afterwards he will refund you.
His e-mail address is: support@pcdj.com
Please let us know if we can be of further assistance.
Sincerely,
Birgit Roehrig
Your element 5 team
Kære Hr.,
Tak for din besked.
Kontakt venligst den oprindelige udgiver personligt da han leverede varen til dig pr. post.
Jeg tror han vil bede dig om at returnere produktet og efterfølgende betale beløbet tilbage til dig.
Hans mailadresse er: support@pcdj.com
Fotræl os venligtst hvis vi kan hjælpe dig yderligere.
Venligst,
Birgit Roehrig
Elemnt 5
Tak for din besked.
Kontakt venligst den oprindelige udgiver personligt da han leverede varen til dig pr. post.
Jeg tror han vil bede dig om at returnere produktet og efterfølgende betale beløbet tilbage til dig.
Hans mailadresse er: support@pcdj.com
Fotræl os venligtst hvis vi kan hjælpe dig yderligere.
Venligst,
Birgit Roehrig
Elemnt 5
mikkelh. gjorde det hurtigere 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright