Tre mio. for ti års erektion

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Tre mio. for ti års erektion

Indlæg af Cubefyr »

Man må sige det her er sku ikke iorden

Noget gik helt galt, da den 68-årige Charles Lennon i 1996 fik indopereret en stålskinne i penis. Skinnen skulle gøre det muligt at hæve og sænke penis efter behag, men det endte i stedet med 10 års uafbrudt rejsning.

Lennon har nu fået tilkendt erstatning på ca. tre mio. kr. fra producenterne af det langtidsholdbare implantat. Det skriver vg.no.

Charles Lennon har ifølge eget udsagn måttet give afkald på en række daglig­dags ting såsom at cykle, kramme sine venner og gå i badebukser.

Kilde: TV2 Nyhederne
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

HAHA...
Fandme noget af det sjoveste jeg har hørt i lang tid!
Men fatter bare ikke hvorfor han ikke kunne cykle, det burde da ikke være det store problem!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har du prøvet at cykle med stiv dolk i et par shorts i disse tider, hvor pigerne virkelig blomstrer op. Det er ikke nemt at holde sig på sadlen med sådan en forhindring.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Av for en i helvede da! Det må gøre så ondt så jeg ikke tør forestille mig det. Når mænd kommer på skadestuen pga. erektion, der har varet længere tid end lige planlagt og den ikke vil aftage igen, så triller tårerne ned af deres kinder når den kommer ind i "stærekassen" og bliver presset ned.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kymze

Indlæg af Kymze »

QrazyLeg skrev:... når den kommer ind i "stærekassen" og bliver presset ned.
Uhha... jeg får helt ondt af og læse de sidste par ord der!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Når mænd kommer på skadestuen pga. erektion, der har varet længere tid end lige planlagt og den ikke vil aftage igen, så triller tårerne ned af deres kinder når den kommer ind i "stærekassen" og bliver presset ned.
nogen erfaringer med det QrazyLeg? Lige lovligt skræmmende detaljer synes jeg nok..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

En af mine venners mor er leder på en skadestue
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Stærekassen?
Mænd?
Tårer?
Erektion?

Hvad snakker vi om?
Whizler
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

..

Indlæg af Whizler »

For god ordens skyld vil jeg lige lege flueknepper og påpege at det nok er 10 års konstant erigering, da en 10 års konstant erektion vil være noget voldsomt tror jeg? :)
Tjow :D
Smejs

Re: ..

Indlæg af Smejs »

Whizler skrev:For god ordens skyld vil jeg lige lege flueknepper og påpege at det nok er 10 års konstant erigering, da en 10 års konstant erektion vil være noget voldsomt tror jeg? :)
haha...æggehvide min dreng...æggehvide
Besvar