Tre mio. for ti års erektion
Redaktør: Moderators
Tre mio. for ti års erektion
Man må sige det her er sku ikke iorden
Noget gik helt galt, da den 68-årige Charles Lennon i 1996 fik indopereret en stålskinne i penis. Skinnen skulle gøre det muligt at hæve og sænke penis efter behag, men det endte i stedet med 10 års uafbrudt rejsning.
Lennon har nu fået tilkendt erstatning på ca. tre mio. kr. fra producenterne af det langtidsholdbare implantat. Det skriver vg.no.
Charles Lennon har ifølge eget udsagn måttet give afkald på en række dagligdags ting såsom at cykle, kramme sine venner og gå i badebukser.
Kilde: TV2 Nyhederne
Noget gik helt galt, da den 68-årige Charles Lennon i 1996 fik indopereret en stålskinne i penis. Skinnen skulle gøre det muligt at hæve og sænke penis efter behag, men det endte i stedet med 10 års uafbrudt rejsning.
Lennon har nu fået tilkendt erstatning på ca. tre mio. kr. fra producenterne af det langtidsholdbare implantat. Det skriver vg.no.
Charles Lennon har ifølge eget udsagn måttet give afkald på en række dagligdags ting såsom at cykle, kramme sine venner og gå i badebukser.
Kilde: TV2 Nyhederne
Av for en i helvede da! Det må gøre så ondt så jeg ikke tør forestille mig det. Når mænd kommer på skadestuen pga. erektion, der har varet længere tid end lige planlagt og den ikke vil aftage igen, så triller tårerne ned af deres kinder når den kommer ind i "stærekassen" og bliver presset ned.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Uhha... jeg får helt ondt af og læse de sidste par ord der!QrazyLeg skrev:... når den kommer ind i "stærekassen" og bliver presset ned.
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
nogen erfaringer med det QrazyLeg? Lige lovligt skræmmende detaljer synes jeg nok..QrazyLeg skrev:Når mænd kommer på skadestuen pga. erektion, der har varet længere tid end lige planlagt og den ikke vil aftage igen, så triller tårerne ned af deres kinder når den kommer ind i "stærekassen" og bliver presset ned.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
En af mine venners mor er leder på en skadestue
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
..
For god ordens skyld vil jeg lige lege flueknepper og påpege at det nok er 10 års konstant erigering, da en 10 års konstant erektion vil være noget voldsomt tror jeg? 
Tjow 
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?