spil mit ønske eller du får et par flade....

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

spil mit ønske eller du får et par flade....

Indlæg af Ocean »

http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 336/1005/A så har man godt nok ønsket det track meget hvis man går så vidt som at opsøge dj'en bagefter for at gi ham en par flade som straf for at han ikke spillede det ønskede nummer... :evil:
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath. :D:D
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

amh skrev:Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath. :D:D
Det er da først gustent hvis det er Creamy eller sådan noget :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Lokefar skrev:
amh skrev:Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath. :D:D
haha. Hår udenpå - blød inden i ;) Tror jeg ønsker Creamy næste gang vi er i byen mig og gutterne :D
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

amh skrev:
Lokefar skrev:
haha. Hår udenpå - blød inden i ;) Tror jeg ønsker Creamy næste gang vi er i byen mig og gutterne :D
Dediker den til en af fyrene du er i byen med ;) Det kan gøre en fyr blød i knæene og få en voksen mand til at græde :D
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: spil mit ønske eller du får et par flade....

Indlæg af TheJackal »

Ocean skrev:http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 336/1005/A så har man godt nok ønsket det track meget hvis man går så vidt som at opsøge dj'en bagefter for at gi ham en par flade som straf for at han ikke spillede det ønskede nummer... :evil:
LOL!! Hvad sker der for folk..?! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Lokefar skrev:
amh skrev:
Lokefar skrev:
Dediker den til en af fyrene du er i byen med ;) Det kan gøre en fyr blød i knæene og få en voksen mand til at græde :D
Haha! Det prøver jeg i aften :) Hvis jeg husker det, og kommer afsted..
Besvar