spil mit ønske eller du får et par flade....
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
spil mit ønske eller du får et par flade....
http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 336/1005/A så har man godt nok ønsket det track meget hvis man går så vidt som at opsøge dj'en bagefter for at gi ham en par flade som straf for at han ikke spillede det ønskede nummer... 
Det er da først gustent hvis det er Creamy eller sådan nogetamh skrev:Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath.:D
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
haha. Hår udenpå - blød inden iLokefar skrev:Det er da først gustent hvis det er Creamy eller sådan nogetamh skrev:Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath.:D
Dediker den til en af fyrene du er i byen medamh skrev:haha. Hår udenpå - blød inden iLokefar skrev:Det er da først gustent hvis det er Creamy eller sådan nogetamh skrev:Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath.:D
Tror jeg ønsker Creamy næste gang vi er i byen mig og gutterne
Dangerman, keep the bongos alive!!!
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Re: spil mit ønske eller du får et par flade....
LOL!! Hvad sker der for folk..?!Ocean skrev:http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 336/1005/A så har man godt nok ønsket det track meget hvis man går så vidt som at opsøge dj'en bagefter for at gi ham en par flade som straf for at han ikke spillede det ønskede nummer...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Haha! Det prøver jeg i aftenLokefar skrev:Dediker den til en af fyrene du er i byen medamh skrev:haha. Hår udenpå - blød inden iLokefar skrev:Det er da først gustent hvis det er Creamy eller sådan nogetamh skrev:Haha, hvor lavt kan man synke? Men pas på DJ's I ikke bliver overfaldet, hvis i ikke spiller den store mand, med tatoo'sne kronragede Harley gut's ynglings nummer, som sikkert er Rammstein, eller Black Sabbath.:D
Tror jeg ønsker Creamy næste gang vi er i byen mig og gutterne
Det kan gøre en fyr blød i knæene og få en voksen mand til at græde