hjælp! IT-opgave! :(

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ice-Cube
Geografisk sted: overalt

hjælp! IT-opgave! :(

Indlæg af Ice-Cube »

Der er vel ikke en som tilfældigvis har lavet en IT rapport på IT niveau A på handelsskolen?! :-(
Ice-Cube\\--
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

uhh jo det har jeg da.

Men hvad med at du lavede din egen ?
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

DjMail skrev:uhh jo det har jeg da.

Men hvad med at du lavede din egen ?
Hjælp gives gerne, men opgaven kan du selv lavet den :) nice one mail (tror du egentlig vi er blevet for konservative og for gamle til alt det lort? - gjorde vi ikke det samme dengang vi var så unge? )
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg vil også gerne hjælpe hvis du har konkrete spørgsmål - men har samme holdning som Mail og Lego
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jo selvfølgelig gjorde vi det Legolas men the tables have turned og nu skal jeg til at tage min tur med at opdrage på ungdommen.

Anyway Ice-cube kiggede lige kort efter min opgave, har det printede men den digitale del web og database er vist gået tabt med en død hd.
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg syns altså os i er lige lovlig lovlydige... I lyder som fromme lam som aldrig har gjort noget forkert. men nok om det

Jeg kigger tit på andres opgaver, for at få inspiration til hvordan man kan løse opgaven. En af mine mange svagheder er klart min kreative sans. Jeg er utrolig dårlig til selv at finde på ideer og løsninger, derfor er jeg rigtig glad for at se hvordan andre har grevet tingene an og derved komme forbi det skridt der kræver at man ved hvad der skal laves. Efterfølgende kan jeg dog sagtens får flere ideer til den valgte løsning eller tilforbedringer osv.

Humlen i det hele er at jeg synes ikke der er noget galt i at få opgaverne fra andre og bruge det som inspiration
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er selvfølgelig i orden at tage inspiration fra andres opgaver - men en lære kender som regelt ens måde at skrive på og sætte en rapport op på. Så kunne jeg godt forestille mig at hvis skrivemåden samt opsætningen afviger meget fra det de kender til, så falder man drastisk i karakter.

Måden man sætter en rapport op på burde de have haft undervisning om, derfor vil jeg kun tilbyde hjælp i form at spørgsmål :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

havde jeg lavet en opgave om det, havde jeg sendt den til dig med det samme. Det er ris til egen røv at skrive den af, så derfor har jeg intet i mode det.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Fefe hvis man er dårlig til selv at løse sin opgave er det så et sandfærdigt resultat man får ud af at bruge en andens løsning ?

Et from lam - ja måske du vil kalde mig det.

Og en anden ting er, manden spørger om der er nogen der har lavet en opgave. jeg svarede ja ? og hvad forventes der så mere ? altså kom med nogle spørgsmål vi kan svarer på
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

DjMail skrev: Og en anden ting er, manden spørger om der er nogen der har lavet en opgave. jeg svarede ja ? og hvad forventes der så mere ? altså kom med nogle spørgsmål vi kan svarer på
Du kan vel regne ud hvad manden vil. Så dum er du vel heller ikke.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Psyclone øhhhh du forstår ikk hvad jeg vil ?

Jeg vil ha ham til at stille nogle spørgsmål så vi kan hjælpe ham, stikker squ da ikke bare folk min opgave fordi de laver et indlæg på et forum...
Ice-Cube

Indlæg af Ice-Cube »

uhh jo det har jeg da.

Men hvad med at du lavede din egen ?.
Er igang, men inspiration er altid godt at have... Er ved at analysere en hjemmeside, og vil gerne inddrage forskellige teorier og begreber om udvikling af website osv.
Ice-Cube\\--
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

DjMail skrev:Fefe hvis man er dårlig til selv at løse sin opgave er det så et sandfærdigt resultat man får ud af at bruge en andens løsning ?
Se hvad Ice-Cube skriver. Det er præcis det jeg mener!!!!

Ice-Cube skrev:
uhh jo det har jeg da.

Men hvad med at du lavede din egen ?.
Er igang, men inspiration er altid godt at have... Er ved at analysere en hjemmeside, og vil gerne inddrage forskellige teorier og begreber om udvikling af website osv.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Var jo langt fra det spørgsmålet lagde op til Feffe.

Og min personlige holdning om at give en opgave ud er sjovt nok ikke til diskution. Hvis han modsat havde spurgte hvilke værktøjer man kunne bruge til analyse af en hjemmeside og hvilke man skal tage højde for når man udvikler en hjemmeside. ja så havde jeg sjovt nok kunne stikke ham 1000 siders litteratur. Men det spurgte han ikke efter. Og derfor kom der ingen hjælp.
Ice-Cube

Indlæg af Ice-Cube »

Og min personlige holdning om at give en opgave ud er sjovt nok ikke til diskution. Hvis han modsat havde spurgte hvilke værktøjer man kunne bruge til analyse af en hjemmeside og hvilke man skal tage højde for når man udvikler en hjemmeside. ja så havde jeg sjovt nok kunne stikke ham 1000 siders litteratur. Men det spurgte han ikke efter. Og derfor kom der ingen hjælp.
Stop diskussion, Giv analyse værktøj, giv 1000 siders litteratur...!! :D
Ice-Cube\\--
Besvar