hjælp! IT-opgave! :(
Redaktør: Moderators
hjælp! IT-opgave! :(
Der er vel ikke en som tilfældigvis har lavet en IT rapport på IT niveau A på handelsskolen?! 
Ice-Cube\\--
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
jeg vil også gerne hjælpe hvis du har konkrete spørgsmål - men har samme holdning som Mail og Lego
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
jeg syns altså os i er lige lovlig lovlydige... I lyder som fromme lam som aldrig har gjort noget forkert. men nok om det
Jeg kigger tit på andres opgaver, for at få inspiration til hvordan man kan løse opgaven. En af mine mange svagheder er klart min kreative sans. Jeg er utrolig dårlig til selv at finde på ideer og løsninger, derfor er jeg rigtig glad for at se hvordan andre har grevet tingene an og derved komme forbi det skridt der kræver at man ved hvad der skal laves. Efterfølgende kan jeg dog sagtens får flere ideer til den valgte løsning eller tilforbedringer osv.
Humlen i det hele er at jeg synes ikke der er noget galt i at få opgaverne fra andre og bruge det som inspiration
Jeg kigger tit på andres opgaver, for at få inspiration til hvordan man kan løse opgaven. En af mine mange svagheder er klart min kreative sans. Jeg er utrolig dårlig til selv at finde på ideer og løsninger, derfor er jeg rigtig glad for at se hvordan andre har grevet tingene an og derved komme forbi det skridt der kræver at man ved hvad der skal laves. Efterfølgende kan jeg dog sagtens får flere ideer til den valgte løsning eller tilforbedringer osv.
Humlen i det hele er at jeg synes ikke der er noget galt i at få opgaverne fra andre og bruge det som inspiration
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
det er selvfølgelig i orden at tage inspiration fra andres opgaver - men en lære kender som regelt ens måde at skrive på og sætte en rapport op på. Så kunne jeg godt forestille mig at hvis skrivemåden samt opsætningen afviger meget fra det de kender til, så falder man drastisk i karakter.
Måden man sætter en rapport op på burde de have haft undervisning om, derfor vil jeg kun tilbyde hjælp i form at spørgsmål
Måden man sætter en rapport op på burde de have haft undervisning om, derfor vil jeg kun tilbyde hjælp i form at spørgsmål
Tjen penge på din hjemmeside via
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Fefe hvis man er dårlig til selv at løse sin opgave er det så et sandfærdigt resultat man får ud af at bruge en andens løsning ?
Et from lam - ja måske du vil kalde mig det.
Og en anden ting er, manden spørger om der er nogen der har lavet en opgave. jeg svarede ja ? og hvad forventes der så mere ? altså kom med nogle spørgsmål vi kan svarer på
Et from lam - ja måske du vil kalde mig det.
Og en anden ting er, manden spørger om der er nogen der har lavet en opgave. jeg svarede ja ? og hvad forventes der så mere ? altså kom med nogle spørgsmål vi kan svarer på
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Se hvad Ice-Cube skriver. Det er præcis det jeg mener!!!!DjMail skrev:Fefe hvis man er dårlig til selv at løse sin opgave er det så et sandfærdigt resultat man får ud af at bruge en andens løsning ?
Ice-Cube skrev:Er igang, men inspiration er altid godt at have... Er ved at analysere en hjemmeside, og vil gerne inddrage forskellige teorier og begreber om udvikling af website osv.uhh jo det har jeg da.
Men hvad med at du lavede din egen ?.
Var jo langt fra det spørgsmålet lagde op til Feffe.
Og min personlige holdning om at give en opgave ud er sjovt nok ikke til diskution. Hvis han modsat havde spurgte hvilke værktøjer man kunne bruge til analyse af en hjemmeside og hvilke man skal tage højde for når man udvikler en hjemmeside. ja så havde jeg sjovt nok kunne stikke ham 1000 siders litteratur. Men det spurgte han ikke efter. Og derfor kom der ingen hjælp.
Og min personlige holdning om at give en opgave ud er sjovt nok ikke til diskution. Hvis han modsat havde spurgte hvilke værktøjer man kunne bruge til analyse af en hjemmeside og hvilke man skal tage højde for når man udvikler en hjemmeside. ja så havde jeg sjovt nok kunne stikke ham 1000 siders litteratur. Men det spurgte han ikke efter. Og derfor kom der ingen hjælp.
Stop diskussion, Giv analyse værktøj, giv 1000 siders litteratur...!!Og min personlige holdning om at give en opgave ud er sjovt nok ikke til diskution. Hvis han modsat havde spurgte hvilke værktøjer man kunne bruge til analyse af en hjemmeside og hvilke man skal tage højde for når man udvikler en hjemmeside. ja så havde jeg sjovt nok kunne stikke ham 1000 siders litteratur. Men det spurgte han ikke efter. Og derfor kom der ingen hjælp.
Ice-Cube\\--