ville lige høre.
på forhånd tak..
Redaktør: Moderators
Det giver faktisk lidt - men ikke ret meget. Det er vel heller ikke fedt at have en bil der lyder af monstermeget, men så kan den ikke noget alligevel hahahahaahHaude skrev:Pil luftfiltret af inde i motoren.. det giver ikke noget, men så brøler den helt vildt
Ikke enig - du kan sagtens få en garret T30 for under 15000 og de sparker røv.!T-Man skrev: Turbo løber hurtigt over 20-30.0000
Ja da men så kommer intercooler, slanger, oliekøler, div rør, benzin regulator (måske større benzin pumpe) og noget indsprøtning som kan køre med turbo. For ikke og snakke om andre stempler eller en mellem plade mellem topstykke og motorblok. (men det vil jeg ikke anbefalde). Hvis du ikke lave en af de dele vil du sikkert kun kunne med lavtryks turbo 03 til 05 i bar. Jeg vil også sige hvis det skal laves ordenlig kan man ikke gøre det for under 20 til 25 kilo.Deejay_Wonder skrev: Ikke enig - du kan sagtens få en garret T30 for under 15000 og de sparker røv.!
Præcis mine ord...DJ Thomaz skrev:Ja da men så kommer intercooler, slanger, oliekøler, div rør, benzin regulator (måske større benzin pumpe) og noget indsprøtning som kan køre med turbo. For ikke og snakke om andre stempler eller en mellem plade mellem topstykke og motorblok. (men det vil jeg ikke anbefalde). Hvis du ikke lave en af de dele vil du sikkert kun kunne med lavtryks turbo 03 til 05 i bar. Jeg vil også sige hvis det skal laves ordenlig kan man ikke gøre det for under 20 til 25 kilo.Deejay_Wonder skrev: Ikke enig - du kan sagtens få en garret T30 for under 15000 og de sparker røv.!