Club Above is back

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

tak for i går alle sammen det var en max fed fest. Ville skrive mere men er for træt :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Den første omgang billeder er online:
http://party.chartattack.dk/thumbnails.php?album=11
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

nå ja.. fandt også ud af at jeg kender Mitch D. Jeg har gået i gymnasiet med ham. Var sku meget flippet lige at hilse på ham igen
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Ja mange tak for en grineren aften :) Det var fandme fedt!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fed fest? Det er ikkke ordet. Det dækker det ikke. Klokken er 20:20 og jeg er lige stået op dagen derpå.

Og så vil jeg lige sige tak for i går til alle :) Ikke mindst dem jeg snakkede med og endnu engang bliver man godt modtager som jyde i "Staden". Rigtig sjovt til stadighed at møde nye folk, der iøvrigt kun er der for at more sig. At opremse alle navne bliver for langt et indlæg. Folk ved nok hvem de er :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg møssede dig slet ikke psy - det ved du også godt.. du skal ikke lyve. - Måske bigmac'eren gjorde, det skal jeg ikke kunne sige, men.. hold mig ude af dine syge fantasier.
Ja, igår var sgu griner - og fedt at se nogle af de helt gamle medlemmer, som fx- Mike van Dyke og... ham den anden, som jeg allerede har glemt nick'et på :s - de var med i nakskov.

Anywho, det var dømt tramp, og trampet blev der :D

Tak for i går ludere.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev: Og så vil jeg lige sige tak for i går til alle :) Ikke mindst dem jeg snakkede med og endnu engang bliver man godt modtager som jyde i "Staden". Rigtig sjovt til stadighed at møde nye folk, der iøvrigt kun er der for at more sig. At opremse alle navne bliver for langt et indlæg. Folk ved nok hvem de er :)
Selv tak :) Det var sq hyggeligt, at møde jer! Selvom det ikke lige var planen at jeg skulle i byen. Jeg er allerede begyndt at forvirre rundt i navnene/Brugernavnene, og om hvem der lige var hvad :) Men hva faen.. Man lærer det nok med tiden :lol:
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

FrZ skrev:fedt at se nogle af de helt gamle medlemmer, som fx- Mike van Dyke og... ham den anden, som jeg allerede har glemt nick'et på :s
DJ Beck eller Bech ? :) alletiders gutter... som jeg mødte i Lloret uden at vide de var CA'er :)

Men anyways... alle samme tak for en af de fedeste fester jeg har været til længe :)

Og endnu ekstra stor tak til Fair for at arrangere fest samt ligge hus til fredags druk tur :) alt for fed pre-warm-up-fest :D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

amh skrev:Jeg er allerede begyndt at forvirre rundt i navnene/Brugernavnene, og om hvem der lige var hvad
Tro mig, jeg har også altid samme problem efter de fester. Jeg møder også altid tusinde mennesker, og det er kun lige gengangerne som efterhånden er ved at skille sig ud.

Jeg er ked af at jeg ikke kunne komme. Jeg håber det var engangs forseelse fra min side af. Sry.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

GO POT GO DRUK...

ses om 3 måneder til den næste..
Besvar