Club Above is back
Redaktør: Moderators
Den første omgang billeder er online:
http://party.chartattack.dk/thumbnails.php?album=11
http://party.chartattack.dk/thumbnails.php?album=11
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Fed fest? Det er ikkke ordet. Det dækker det ikke. Klokken er 20:20 og jeg er lige stået op dagen derpå.
Og så vil jeg lige sige tak for i går til alle
Ikke mindst dem jeg snakkede med og endnu engang bliver man godt modtager som jyde i "Staden". Rigtig sjovt til stadighed at møde nye folk, der iøvrigt kun er der for at more sig. At opremse alle navne bliver for langt et indlæg. Folk ved nok hvem de er 
Og så vil jeg lige sige tak for i går til alle
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg møssede dig slet ikke psy - det ved du også godt.. du skal ikke lyve. - Måske bigmac'eren gjorde, det skal jeg ikke kunne sige, men.. hold mig ude af dine syge fantasier.
Ja, igår var sgu griner - og fedt at se nogle af de helt gamle medlemmer, som fx- Mike van Dyke og... ham den anden, som jeg allerede har glemt nick'et på :s - de var med i nakskov.
Anywho, det var dømt tramp, og trampet blev der
Tak for i går ludere.
Ja, igår var sgu griner - og fedt at se nogle af de helt gamle medlemmer, som fx- Mike van Dyke og... ham den anden, som jeg allerede har glemt nick'et på :s - de var med i nakskov.
Anywho, det var dømt tramp, og trampet blev der
Tak for i går ludere.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Selv takQrazyLeg skrev: Og så vil jeg lige sige tak for i går til alleIkke mindst dem jeg snakkede med og endnu engang bliver man godt modtager som jyde i "Staden". Rigtig sjovt til stadighed at møde nye folk, der iøvrigt kun er der for at more sig. At opremse alle navne bliver for langt et indlæg. Folk ved nok hvem de er
DJ Beck eller Bech ?FrZ skrev:fedt at se nogle af de helt gamle medlemmer, som fx- Mike van Dyke og... ham den anden, som jeg allerede har glemt nick'et på :s
Men anyways... alle samme tak for en af de fedeste fester jeg har været til længe
Og endnu ekstra stor tak til Fair for at arrangere fest samt ligge hus til fredags druk tur
Tro mig, jeg har også altid samme problem efter de fester. Jeg møder også altid tusinde mennesker, og det er kun lige gengangerne som efterhånden er ved at skille sig ud.amh skrev:Jeg er allerede begyndt at forvirre rundt i navnene/Brugernavnene, og om hvem der lige var hvad
Jeg er ked af at jeg ikke kunne komme. Jeg håber det var engangs forseelse fra min side af. Sry.
nco\\ CHART ATTACK 1999