Req: Ambulancen

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
HighTowe®
Geografisk sted: Et sted i DK

Req: Ambulancen

Indlæg af HighTowe® »

Hey.

Nogle der har Ambulancen som avi-fil.

MVH

HighTowe®
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

http://www.dvdland.dk/show.asp?id=2146669669 Titlen udkommer først d. 06-12-2005

Fik du den? det var den: 06-12-2005
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

Det kan godt passe, men har da set den på emule

Problemet er bare at jeg mangler ca 9 mb og den har haft den der i 2 uger snart.

Fik du den ?

2 uger !!
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

Kan også godt sige dig DOWN1, at jeg har også fået THE LONGEST YARD ned som udkommer 04-01-2006, så mon ikke man kan få Ambulancen ned selvom den er på dansk......Jeg tror det.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

HighTowe® skrev:Det kan godt passe, men har da set den på emule

Problemet er bare at jeg mangler ca 9 mb og den har haft den der i 2 uger snart.

Fik du den ?

2 uger !!
Efter hvad jeg ved er der mange fake rels på emule..hihi
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

HighTowe® skrev:Det kan godt passe, men har da set den på eMule.
Har du overhovedet preview'et den fil? :roll: :lol:

EDIT:
Billede

Vist en lillle fake-fil du er i gang med at hente dig der!
JEG HAR SELF IKKE AMBULANCEN!
Senest rettet af Mikkel 28 okt 2005, 15:40, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

HighTowe® skrev:Kan også godt sige dig DOWN1, at jeg har også fået THE LONGEST YARD ned som udkommer 04-01-2006, så mon ikke man kan få Ambulancen ned selvom den er på dansk......Jeg tror det.
Den udkom så i september både på R1, R2/4 og R3... Den 20. på R1 og ugen senere på R2uk/4aus samt R3

Det er rigtig den først udkommer i 2006 i Danmark... men der er heldigvis forskel på releasedates...

--
Skylder også lige at sige at hvis man fik den før var det højest sandsynligt fra den DVDscreener der var ude for et par måneder senere...
--

eMule er noget af det mest pålidelige der findes ja... Da jeg i sin tid hentede Ice Age var det ikke den animerede version vi kender... Det var med nøgne polske kvinder, der lignede noget fra istiden.... 8O Jeg er stadig i chok over synet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Du skal ikke være ked af at du endnu ikke har fået Ambulancen ned... det er nok den værste danske film jeg har set i længe..! :? Den har et par enkelte sjove scener hvor de kommer galt afsted ;) og det er DET!! Følte mig sku bollet i røven efter at have givet 65,- for at se den i biffen..! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:
HighTowe® skrev:Kan også godt sige dig DOWN1, at jeg har også fået THE LONGEST YARD ned som udkommer 04-01-2006, så mon ikke man kan få Ambulancen ned selvom den er på dansk......Jeg tror det.
Den udkom så i september både på R1, R2/4 og R3... Den 20. på R1 og ugen senere på R2uk/4aus samt R3

Det er rigtig den først udkommer i 2006 i Danmark... men der er heldigvis forskel på releasedates...

--
Skylder også lige at sige at hvis man fik den før var det højest sandsynligt fra den DVDscreener der var ude for et par måneder senere...
--

eMule er noget af det mest pålidelige der findes ja... Da jeg i sin tid hentede Ice Age var det ikke den animerede version vi kender... Det var med nøgne polske kvinder, der lignede noget fra istiden.... 8O Jeg er stadig i chok over synet.
Der er ikke noget bedre end at hente en 'fake' pr0n movie. Først bliver man skuffet, så bliver man kortvarrigt glad igen, og så er den slettet. Set i bakspejlet er over-all oplevelsen positiv.

Fatter ikke folk, der ikke lige tjekker kilder inden de henter, det er da det første man lærer - og tjeck så forhelvede lige de sider på nettet der har gratis dupe.

vcdquality og nforce er et godt sted at starte, når I så har fundet releaset - så lav søge kriterier indeholdende grp name. Så får man næsten med garanti det release man søger.

Held og lykke
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

Okay.

Kan godt se hvor I allesammen vil hen, men det er SQ godt nok træls at den ikke ville hente de sidste MB.

Er sq lidt sur over det men sådan er det oj bare engang imellem.

HighTowe®
Aly
Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre

Indlæg af Aly »

Kan DU (HighTowe®) lave sådan et screenshot lige som Mikkel_hansen_99 har lavet og smide det billed her i tråden ???
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

Ja. Hvorofr det da
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

SÅ vi kan se det
Slet mig
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

DOOOOOH !!!!

Så fik jeg hjælp fra Mikkel_hansen_99.

Det er Nordkraft.avi, jeg er ved at downloade og ikke Ambulancen. Fik lige en instrukser så jeg ved det til næste gang.

Stor tak til Mikkel.

MVH

HighTowe®
Aly
Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre

Indlæg af Aly »

ROFL!!

Et gammel ordsprog siger: Hvis man ikke vil høre, så må man føle.
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

LOL
Slet mig
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

Aly.

Helt enig. LOL :lol:
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

HighTowe®
Så er den ude på BT, som dvdr og xvid.
Er selv ved at hente den som XVID
Slet mig
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

jeg har den også som xvid men jeg vel også sige det er en af de dårliste film jeg nogen sinde har set
chart.dk@efnet
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Renow skrev:jeg har den også som xvid men jeg vel også sige det er en af de dårliste film jeg nogen sinde har set
Jeg kan kun sige det samme...
Slet mig
Besvar