Req: Ambulancen
Redaktør: Moderators
Req: Ambulancen
Hey.
Nogle der har Ambulancen som avi-fil.
MVH
HighTowe®
Nogle der har Ambulancen som avi-fil.
MVH
HighTowe®
http://www.dvdland.dk/show.asp?id=2146669669 Titlen udkommer først d. 06-12-2005
Fik du den? det var den: 06-12-2005
Fik du den? det var den: 06-12-2005
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Efter hvad jeg ved er der mange fake rels på emule..hihiHighTowe® skrev:Det kan godt passe, men har da set den på emule
Problemet er bare at jeg mangler ca 9 mb og den har haft den der i 2 uger snart.
Fik du den ?
2 uger !!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
Har du overhovedet preview'et den fil?HighTowe® skrev:Det kan godt passe, men har da set den på eMule.
Problemet er bare at jeg mangler ca 9 mb og den har haft den der i 2 uger snart.
EDIT:

Vist en lillle fake-fil du er i gang med at hente dig der!
JEG HAR SELF IKKE AMBULANCEN!
Senest rettet af Mikkel 28 okt 2005, 15:40, rettet i alt 1 gang.
Den udkom så i september både på R1, R2/4 og R3... Den 20. på R1 og ugen senere på R2uk/4aus samt R3HighTowe® skrev:Kan også godt sige dig DOWN1, at jeg har også fået THE LONGEST YARD ned som udkommer 04-01-2006, så mon ikke man kan få Ambulancen ned selvom den er på dansk......Jeg tror det.
Det er rigtig den først udkommer i 2006 i Danmark... men der er heldigvis forskel på releasedates...
--
Skylder også lige at sige at hvis man fik den før var det højest sandsynligt fra den DVDscreener der var ude for et par måneder senere...
--
eMule er noget af det mest pålidelige der findes ja... Da jeg i sin tid hentede Ice Age var det ikke den animerede version vi kender... Det var med nøgne polske kvinder, der lignede noget fra istiden....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Du skal ikke være ked af at du endnu ikke har fået Ambulancen ned... det er nok den værste danske film jeg har set i længe..!
Den har et par enkelte sjove scener hvor de kommer galt afsted
og det er DET!! Følte mig sku bollet i røven efter at have givet 65,- for at se den i biffen..! 
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Der er ikke noget bedre end at hente en 'fake' pr0n movie. Først bliver man skuffet, så bliver man kortvarrigt glad igen, og så er den slettet. Set i bakspejlet er over-all oplevelsen positiv.QrazyLeg skrev:Den udkom så i september både på R1, R2/4 og R3... Den 20. på R1 og ugen senere på R2uk/4aus samt R3HighTowe® skrev:Kan også godt sige dig DOWN1, at jeg har også fået THE LONGEST YARD ned som udkommer 04-01-2006, så mon ikke man kan få Ambulancen ned selvom den er på dansk......Jeg tror det.
Det er rigtig den først udkommer i 2006 i Danmark... men der er heldigvis forskel på releasedates...
--
Skylder også lige at sige at hvis man fik den før var det højest sandsynligt fra den DVDscreener der var ude for et par måneder senere...
--
eMule er noget af det mest pålidelige der findes ja... Da jeg i sin tid hentede Ice Age var det ikke den animerede version vi kender... Det var med nøgne polske kvinder, der lignede noget fra istiden....Jeg er stadig i chok over synet.
Fatter ikke folk, der ikke lige tjekker kilder inden de henter, det er da det første man lærer - og tjeck så forhelvede lige de sider på nettet der har gratis dupe.
vcdquality og nforce er et godt sted at starte, når I så har fundet releaset - så lav søge kriterier indeholdende grp name. Så får man næsten med garanti det release man søger.
Held og lykke
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.