Req: "C.S.I, QT"

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: "C.S.I, QT"

Indlæg af Zster »

Så lige reklamen for CSI's specielle Quentin Tarantino instruerede afsnit.

Det ene er afsnit #523 "Grave Danger".
Har ikke nummeret på det andet men kunne forstille mig det var #524 :)

Er der nogle der kan være behjælpelige med det ene eller begge afsnit?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg springer lige med på den her :D
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

er det ikke imorgen det kommer? syns jeg at kunne huske.. skal ihvertfald se det..
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Jeg ved det ikke?
Gik straks i gang med at søge div. P2P igennem så missede det :p
Er det TVDK eller Kanal 5 de kommer på?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
dj xcite
Kontakt:

Indlæg af dj xcite »

Jo det er det :D Tirsdag

Ska sq også se det! Tror de bliver rocker fede de afsnit!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Også her. Det bliver ikke bedre, CSI som er det fedeste, og Quentin Taramtino som er den fedeste. Glæder mig rigtig meget.

Zster: det er på TV Danmark kl. 21.55 eller sådan noget deromkring.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

det er som der bliver sagt tirsdag kl.21.24 på kanal 5. måske du kunne undvære den som release så
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Hvorfor ik bare bestille alle afsnit af CSI på dvd...? så får I alle afsnit og der er Quentin taramtino's afsnit også med på.. :D så... Er selv stor fan af CSI, og skal have alle afsnit på dvd.. Skal bare have pengene først..
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

DjMail ->
Næste problem :D Jeg kan ikke tage Kanal 5.
Må lige have fat i nogle af de andre CSI nørder og høre om de ligger inde med den :p

Hvis nogle ligger inde med en eller to afsnit ville jeg stadig blive lykkelig :)
Billede
dj xcite
Kontakt:

Indlæg af dj xcite »

Det er heller ikke kanal 5? Eller det er det måske også, men det kommer i hvertfalder også på den gratis Tv Danmark kanal 21:50 :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tvdanmark = kanal 5 :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det er fandme noget mås. Er for nærig til at have kanal 5. Så jeg må nøjes med TVDK 2 :(
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Det er den gratis version at tvdk, også kaldet tvdk 2, den kommer på... http://www.tvdk.dk/programoversigt/inde ... %20Danmark

kl. 21.50...
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Bubbie: QT-afsnittet??

EDIT: LOL, var lige for doven til at glo linket. Mit eget spørgsmål er hermed besvaret :D
Senest rettet af Sunshine 08 nov 2005, 17:34, rettet i alt 1 gang.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Er ikke helt inde i det der, men har da hørt i reklamerne at det kun er 2 afsnit ham der QT vil lave.. og når der står

C. S. I. (116)
Amr. krimiserie, (1:2).

1 ud af 2.. så mon ikke det er de famøse QT afsnit...
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Citat fra TVDanmark.dk:

21:50 C. S. I. (116)
Amr. krimiserie, (1:2).

Quentin Tarantino har instrueret dette CSI afsnit og det indeholder en række typiske Tarantino-detajler. CSI-medarbejderen Nick Stokes (George Eads) bliver sat til at efterforske en morbid sag, da en bunke indvolde bliver fundet i en gyde. Stokes forsvinder, og hans kidnappere sender deres besked om løsepenge i form af sange fra 1960-erne. Løsesummen er 1 million dollars. Den bortførte Stokes ligger levende begravet i en plexiglaskiste, og hans kidnapperne streamer billederne fra hans underjordiske fængsel via internettet til CSI holdet. Om 12 timer slipper ilten op, så Grissom (William Petersen) forstår, at han må tage højest utraditionelle metoder i brug, hvis han skal gense sin kollega i live!
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Ok. Skal se afsnittet i aften. På TVDK (som jeg har, gratis).
Men vil evt. stadig gerne have rel'en af den.. :D
Billede
Besvar