Så lige reklamen for CSI's specielle Quentin Tarantino instruerede afsnit.
Det ene er afsnit #523 "Grave Danger".
Har ikke nummeret på det andet men kunne forstille mig det var #524
Er der nogle der kan være behjælpelige med det ene eller begge afsnit?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Jeg ved det ikke?
Gik straks i gang med at søge div. P2P igennem så missede det :p
Er det TVDK eller Kanal 5 de kommer på?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Hvorfor ik bare bestille alle afsnit af CSI på dvd...? så får I alle afsnit og der er Quentin taramtino's afsnit også med på.. så... Er selv stor fan af CSI, og skal have alle afsnit på dvd.. Skal bare have pengene først..
DjMail ->
Næste problem Jeg kan ikke tage Kanal 5.
Må lige have fat i nogle af de andre CSI nørder og høre om de ligger inde med den :p
Hvis nogle ligger inde med en eller to afsnit ville jeg stadig blive lykkelig
21:50 C. S. I. (116)
Amr. krimiserie, (1:2).
Quentin Tarantino har instrueret dette CSI afsnit og det indeholder en række typiske Tarantino-detajler. CSI-medarbejderen Nick Stokes (George Eads) bliver sat til at efterforske en morbid sag, da en bunke indvolde bliver fundet i en gyde. Stokes forsvinder, og hans kidnappere sender deres besked om løsepenge i form af sange fra 1960-erne. Løsesummen er 1 million dollars. Den bortførte Stokes ligger levende begravet i en plexiglaskiste, og hans kidnapperne streamer billederne fra hans underjordiske fængsel via internettet til CSI holdet. Om 12 timer slipper ilten op, så Grissom (William Petersen) forstår, at han må tage højest utraditionelle metoder i brug, hvis han skal gense sin kollega i live!
Ok. Skal se afsnittet i aften. På TVDK (som jeg har, gratis).
Men vil evt. stadig gerne have rel'en af den..