Polo'er Nu med udkast!
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
cool nok lavet Sive.. Men jeg synes ikke der er ligevægt i cappen, når logoet sidder nede i siden.. Synes stadig det skal være i midten..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg er som Odder kun til at logo'et er mi midten da jeg ikke render rundt med min cap som en wannabee Nik og jay! men ellers ser det fedt ud!
evt. må vi se det vil koste at få den lavet i 2 udkast hvis der os er stemning for det med at den er ude i siden!
evt. må vi se det vil koste at få den lavet i 2 udkast hvis der os er stemning for det med at den er ude i siden!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Den version kan jeg godt li'Sive skrev:lavede lige nogen nye modeller ;P
Men måske lige i overkanten med så megen tekst i nakken, måske der bare skal stå enten nick eller "CA 2005"
Senest rettet af JayJay^^ 18 jul 2005, 20:57, rettet i alt 1 gang.
<---------------------------->
§1 I'm always right
tror umiddelbart at pris på trøjer enten vil være aktuelt for alle eller ikke aktuelt.
men ja selvfølgelig er et ekstra tryk = mer pris.
da det enten vil være endnu en brodering eller endnu en tryk film som skal fremstilles og derefter trykkes.
men er høst sandsynligt aktuelt for alle. eller ikke aktuelt. og burde der være mulighed for stor rabat
men ja selvfølgelig er et ekstra tryk = mer pris.
da det enten vil være endnu en brodering eller endnu en tryk film som skal fremstilles og derefter trykkes.
men er høst sandsynligt aktuelt for alle. eller ikke aktuelt. og burde der være mulighed for stor rabat
Jeg løfter også hånden for den sorte cap med CA logo'et i midten... Det er klart pivfrækt!
Ellers er jeg også helt pjattet med ørebøffelogo'et, men hvordan det lige skulle se ud aner jeg ik'. Men måske nogen (sive) kunne prøve
Glæder mig til at få min, selvom solen sku nok snart er væk for denne sommer
Ellers er jeg også helt pjattet med ørebøffelogo'et, men hvordan det lige skulle se ud aner jeg ik'. Men måske nogen (sive) kunne prøve
Glæder mig til at få min, selvom solen sku nok snart er væk for denne sommer
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nej Zlinky-boy.. jeg snakker jævnligt med YaKuZa, og jeg ved at han arbejder på sagen.. Så det er skam ikke gået i ståZlinky skrev:Gik det her projekt nu i ged eller?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game