Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Goafreak først skal vi lige finde ud af et design når det er sket så kommer farver også kan folk komme med et præsist antal af hvad de skal ha så skriver jeg dem ned også betaler man også bestiller jeg!
ganske fint logo.. ingen negativ kritik herfra.. stemmer klart på at logoet skal side i venstre side.. Great work
Thumbs up herfra
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Kan godt være det bare er mig, men det springer mig i øjnene at jeg synes at logoet på den cap sidder et stykke for højt oppe, synes det skal ned tættere på skyggen, derudover ser det fint nok ud, Logo på polo i venstre side imo
Bare en tanke. men hvad med at droppe polo og evt. lave en skjorte ? og så evt. med lidt design mæssigt over den end bare ca logoet. måske et stort tryk på tværs over maven eller ryggen, en brodering osv.
DjMail skrev:Bare en tanke. men hvad med at droppe polo og evt. lave en skjorte ? og så evt. med lidt design mæssigt over den end bare ca logoet. måske et stort tryk på tværs over maven eller ryggen, en brodering osv.
DjMail skrev:Bare en tanke. men hvad med at droppe polo og evt. lave en skjorte ? og så evt. med lidt design mæssigt over den end bare ca logoet. måske et stort tryk på tværs over maven eller ryggen, en brodering osv.
bare en tanke
Skjorte :S
Så hellere en trøje
En hoodie kunne være fedt, men ved på forhånd, at størstedelen vil bakke ud, da det kommer til at koste en del mere - sikker 4-500,- stykket.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.