nco, back once again in Aalborg

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Kontakt:

nco, back once again in Aalborg

Indlæg af nco »

Ja, eller hvert i fald der oppe omkring. Skal til Hjørring næste weekend. Der skulle være et arrangement der oppe fra. Starter fredag eftermiddag. Ved ikke så meget mere om det. Nogen der kender noget til det? Det er vist noget koncert-knald. Jeg har bare sagt ja.

Snes vi Aalborg-folk?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Starter det allerede i morgen? Hmm det er ikke utænkeligt.. Hvis jeg kan finde nogen der kører til Hjørring :D jeg ved ikke hvad det er, men kan da prøve at se om jeg kan finde ud af det, og så komemr der lige en melding :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nej, ikke i morgen Odder (din Odder). Næste fredag - om en uge. Men hvad er det? Link, url, anything!? Jeg har bare sagt ja til det fordi jeg rejser gratis.
nco\\ CHART ATTACK 1999
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg har lige hurtigt kigget på det og jeg har fundet noget som muligvis kan være det I skal til; denne oversigt, hvor der står noget om et eller andet Sysseltinget, som afholder noget koncertnoget den fredag.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hmm.. der var meget i den oversigt. Jeg fandt aldrig det du nævner. Men et er hvert i fald sikkert; jeg kommer til det Nordjyske om en uges tid. Jeg skriver når jeg ved hvad der skal ske.
nco\\ CHART ATTACK 1999
djkassen

Indlæg af djkassen »

Hvorfor så ikke bare tage til Rockparty i Frederikshavn ??

http://www.rockparty.dk/
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Korrekt. Det er Rock Party jeg skal til. Det har jeg lige fundet ud af her til aften. Jeg skal sove i Hjørring hos nogle gutter, og så skal vi videre til Frederikshavn så. Vi er der fra fredag eftermiddag. Jeg skal være så stiv.

Snes vi?
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Puha, så er det snart. Jeg skal råbe og skrige til Nik & Jay koncerten, at de skal spille bootlegget med Roses Are Red. Kunne være man skulle få lavet en banner og tage med.

Plus har I set vejrudsigten? Nøøøøj:

Fredag og lørdag:
Tørt med en del sol og dagtemp. mellem 22 og 27 grader - lørdag måske varmere med enkelte tordenbyger. Om natten tørt og klart, bortset fra stedvis tåge og temp. ned mellem 10 og 15 grader. Vinden bliver ret svag.
nco\\ CHART ATTACK 1999
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

nco skrev:Fredag og lørdag:
Tørt med en del sol og dagtemp. mellem 22 og 27 grader - lørdag måske varmere med enkelte tordenbyger. Om natten tørt og klart, bortset fra stedvis tåge og temp. ned mellem 10 og 15 grader. Vinden bliver ret svag.
fuuck det lyder nice :D tjae ved ikke hvem man skal overtale til at køre én til Frederikshavn.. men måske.. måske ikke :D ellers håber jeg i får en alt for hot og lækker tur 8)
djkassen

Indlæg af djkassen »

Tror også Kim Larsen fyrer den total af, desværre har de sparet D: A: D væk og istedet hyret Red Warszawa :?
Men tror sku nok det skal blive fedt, med masser af fadøl fordi fodbold-holdet står i baren :lol:
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg vil da lige benytte muligheden for og ønske dem der kommer derop velkommen til den rigtige del af landet, jeg kan desværre ikke komme derhen, da jeg skal til noget andet tamtam, men god tur til dem der drager afsted :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Glæd jer til Red Warszawa ihvertfald...De leverer et skide fedt show
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Sikke en koncert. Det var så fedt. Lørdag nat endte jeg endda i Gaden i Aalborg :) Vi ses om to uger igen i Aalborg. Har lidt bekendtskaber der skal holdes ved lige .)
nco\\ CHART ATTACK 1999
djkassen

Indlæg af djkassen »

Nco er det jer/ dig der har taget billederne der blev lagt op på www.crazyslagelse.dk ??
Der blev satme givet max gas til den koncert :D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

djkassen skrev:Nco er det jer/ dig der har taget billederne der blev lagt op på www.crazyslagelse.dk ??
Der blev satme givet max gas til den koncert :D
Ja det er os der står bag de billeder. Det er mig i den grønne trøje fra om lørdagen. Det var så fedt der oppe. Det skider jeg på. Nordjyderne forstår virkelig at feste. Men jeg fyrede så også kr. 2500,- af på to dage.

Er du fra Frederikshavn? Jeg mødte godt nok et par søde piger fra Frederikshavn også - også et par stykker jeg fik nummer og MSN på :) Nice..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Kan se det var en god tur i den rigtige del af DK :D

Rygterne går også heropppe nord på om en flok tossede Kjøbenhavnere der lavede ulykker til koncerten!! Eller ? Det gas!! Nu skal du huske og behandle de Frederikshavnske piger ordentligt, det kunne jo være det er nogle fra min familie :evil:
<---------------------------->
§1 I'm always right
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ja nu tør jeg jo næsten ikke sige hvad den Frederikshavnske pige hed, for hun havde kæreste på. Men lad os bare sige det var en frækkert. De to andre var fra Skanderborg. Så det var ikke helt Nordjylland ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

RockParty, fre. d. 26.maj & lør. d. 27. maj 2006.
http://www.rockparty.dk/

Så ankommer jeg igen til Nordjydske. Ses vi deroppe?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Der er karneval d. 27'ende mener jeg, og jeg skal læse til eksamen. Jeg kommer fra England d. 26'ende så skal se om jeg kan finde ud af noget d. 27'ende om aftenen. Vil dog intet love.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Re: nco, back once again in Aalborg

Indlæg af kloojve »

nco skrev:Nogen der kender noget til det? Det er vist noget koncert-knald. Jeg har bare sagt ja.
er hun lækker?
Låst