nco, back once again in Aalborg
Redaktør: Moderators
nco, back once again in Aalborg
Ja, eller hvert i fald der oppe omkring. Skal til Hjørring næste weekend. Der skulle være et arrangement der oppe fra. Starter fredag eftermiddag. Ved ikke så meget mere om det. Nogen der kender noget til det? Det er vist noget koncert-knald. Jeg har bare sagt ja.
Snes vi Aalborg-folk?
Snes vi Aalborg-folk?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Starter det allerede i morgen? Hmm det er ikke utænkeligt.. Hvis jeg kan finde nogen der kører til Hjørring
jeg ved ikke hvad det er, men kan da prøve at se om jeg kan finde ud af det, og så komemr der lige en melding 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har lige hurtigt kigget på det og jeg har fundet noget som muligvis kan være det I skal til; denne oversigt, hvor der står noget om et eller andet Sysseltinget, som afholder noget koncertnoget den fredag.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Puha, så er det snart. Jeg skal råbe og skrige til Nik & Jay koncerten, at de skal spille bootlegget med Roses Are Red. Kunne være man skulle få lavet en banner og tage med.
Plus har I set vejrudsigten? Nøøøøj:
Fredag og lørdag:
Tørt med en del sol og dagtemp. mellem 22 og 27 grader - lørdag måske varmere med enkelte tordenbyger. Om natten tørt og klart, bortset fra stedvis tåge og temp. ned mellem 10 og 15 grader. Vinden bliver ret svag.
Plus har I set vejrudsigten? Nøøøøj:
Fredag og lørdag:
Tørt med en del sol og dagtemp. mellem 22 og 27 grader - lørdag måske varmere med enkelte tordenbyger. Om natten tørt og klart, bortset fra stedvis tåge og temp. ned mellem 10 og 15 grader. Vinden bliver ret svag.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
odder
- Bæver Bekæmper
fuuck det lyder nicenco skrev:Fredag og lørdag:
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
djkassen
-
djkassen
Nco er det jer/ dig der har taget billederne der blev lagt op på www.crazyslagelse.dk ??
Der blev satme givet max gas til den koncert
Der blev satme givet max gas til den koncert
Ja det er os der står bag de billeder. Det er mig i den grønne trøje fra om lørdagen. Det var så fedt der oppe. Det skider jeg på. Nordjyderne forstår virkelig at feste. Men jeg fyrede så også kr. 2500,- af på to dage.djkassen skrev:Nco er det jer/ dig der har taget billederne der blev lagt op på www.crazyslagelse.dk ??
Der blev satme givet max gas til den koncert :D
Er du fra Frederikshavn? Jeg mødte godt nok et par søde piger fra Frederikshavn også - også et par stykker jeg fik nummer og MSN på :) Nice..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Kan se det var en god tur i den rigtige del af DK 
Rygterne går også heropppe nord på om en flok tossede Kjøbenhavnere der lavede ulykker til koncerten!! Eller ? Det gas!! Nu skal du huske og behandle de Frederikshavnske piger ordentligt, det kunne jo være det er nogle fra min familie
Rygterne går også heropppe nord på om en flok tossede Kjøbenhavnere der lavede ulykker til koncerten!! Eller ? Det gas!! Nu skal du huske og behandle de Frederikshavnske piger ordentligt, det kunne jo være det er nogle fra min familie
<---------------------------->
§1 I'm always right
RockParty, fre. d. 26.maj & lør. d. 27. maj 2006.
http://www.rockparty.dk/
Så ankommer jeg igen til Nordjydske. Ses vi deroppe?
http://www.rockparty.dk/
Så ankommer jeg igen til Nordjydske. Ses vi deroppe?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Der er karneval d. 27'ende mener jeg, og jeg skal læse til eksamen. Jeg kommer fra England d. 26'ende så skal se om jeg kan finde ud af noget d. 27'ende om aftenen. Vil dog intet love.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Re: nco, back once again in Aalborg
er hun lækker?nco skrev:Nogen der kender noget til det? Det er vist noget koncert-knald. Jeg har bare sagt ja.