Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
LeG0lAsDK --> Ja, ku jeg self også.... Det er bare lidt "federe" at kunne bestille dem hvor man vil, istedet for først at skulle ringe til dem, overføre til kontoen osv....;)
Jeg VED (fordi jeg selv har prøvet det og min søster gør det lige nu), at du med forældres underskift kan få et RIGTIG dankort gennem din bank.
Det dine forældre skriver under på er, at hæfter hvis du overtrækker din konto.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr, det kan jeg så ikke sige, for det nævnte ham bankrådgiver-fidusen ikke, men tror ikke liiige mine forældre har lyst til at betale et evt overtræk.... Men jeg klarer mig sgu nok, en del steder kan man betale via Netbank, og det kan jeg godt bruge.... Så...:)
mikkel_hansen_99 skrev:dwr, det kan jeg så ikke sige, for det nævnte ham bankrådgiver-fidusen ikke, men tror ikke liiige mine forældre har lyst til at betale et evt overtræk.... Men jeg klarer mig sgu nok, en del steder kan man betale via Netbank, og det kan jeg godt bruge.... Så...:)
Tja, jeg er såå tæt på at få et Visa/DK kort, mangler bare lige papirne, som skal underskrives, og så er den i hus Lige en anden ting ifølge min bankrådgiver virker Maestrocard, på de terminaler, som acceptere Mastercard i butikkerne...
amh, mener jeg også, men ikke på nettet, for Maestro har 4 kontrolcifre mod Visa/MasterCard's 3 kontrolcifre... Og det virker ikke hvis man bare indtaster de 3 første/sidste...
mikkel_hansen_99 skrev:amh, mener jeg også, men ikke på nettet, for Maestro har 4 kontrolcifre mod Visa/MasterCard's 3 kontrolcifre... Og det virker ikke hvis man bare indtaster de 3 første/sidste...
Okay. har dog aldrig prøved, at handle online med det... (og kommer nok heller ikke til det, når jeg får mi VISA kort yihar ) men jag har prøved at fylde taletid på min mobil, med mit kort, og ja, den spørger om 3 kontrol cifre. har prøved alle tal, og ja, banken sagde det ikke var muligt endnu. (Så tror heller ikke du kan lave onlinehandel med det endnu) men hvorfor er der så nogle hjemmesider der skilter med det?? har de et andet system?
vnL skrev:Det er fordi der er 2 slags Maestro, man kan få et Maestro i England med kun 3 kontrol cifre som kan bruges på nettet, derfor de kan skilte med det.