Danske online cd-butikker der tager Maestro?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Mikkel
Geografisk sted: DK

Danske online cd-butikker der tager Maestro?

Indlæg af Mikkel »

Er der nogen herinde der kender nogle danske cd-butikker på nettet, der tager imod Mastercard Meastro? Kan nemlig ikke rigtig finde nogen...:(
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

få et visa eller et rigtigt master.... det andet er et børnekort for folk som ikke kan styre deres forbrug.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Hrmm hrmm..... Nu er jeg så kun 16, men okay.... :twisted: :twisted:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Derfor kan man godt få Visakort (og så vidt jeg ved og MasterCard, dog uden at være 100% sikker). Det kræver bare forældres underskrift.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Maestro virker ikk på de fleste internet sider da der er 4 kontrolcifre på sådan det...
Billede
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Qzl, niks, ikke i BG Bank... Deres "Ungdoms-dankort" er Maestro-kortet... Jeg kan først få Visa/Dankort om 2 år...:(
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

surt... bestil fra cdon.com de har efterkrav...
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Kloojve, ja, det koster så bare lige 45 kr oveni.... :? :? Nå, fuck det.... Må sgu bruge netbank så...
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

ja, eller overfør pengene til dine forældres dk kort. Ville måske også være en god løsning. :)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

LeG0lAsDK --> Ja, ku jeg self også.... Det er bare lidt "federe" at kunne bestille dem hvor man vil, istedet for først at skulle ringe til dem, overføre til kontoen osv....:);)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg VED (fordi jeg selv har prøvet det og min søster gør det lige nu), at du med forældres underskift kan få et RIGTIG dankort gennem din bank.
Det dine forældre skriver under på er, at hæfter hvis du overtrækker din konto.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

dwr, det kan jeg så ikke sige, for det nævnte ham bankrådgiver-fidusen ikke, men tror ikke liiige mine forældre har lyst til at betale et evt overtræk.... Men jeg klarer mig sgu nok, en del steder kan man betale via Netbank, og det kan jeg godt bruge.... Så...;):)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:dwr, det kan jeg så ikke sige, for det nævnte ham bankrådgiver-fidusen ikke, men tror ikke liiige mine forældre har lyst til at betale et evt overtræk.... Men jeg klarer mig sgu nok, en del steder kan man betale via Netbank, og det kan jeg godt bruge.... Så...;):)
Tja, jeg er såå tæt på at få et Visa/DK kort, mangler bare lige papirne, som skal underskrives, og så er den i hus :-D Lige en anden ting ifølge min bankrådgiver virker Maestrocard, på de terminaler, som acceptere Mastercard i butikkerne...
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

amh, mener jeg også, men ikke på nettet, for Maestro har 4 kontrolcifre mod Visa/MasterCard's 3 kontrolcifre... Og det virker ikke hvis man bare indtaster de 3 første/sidste...:(
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:amh, mener jeg også, men ikke på nettet, for Maestro har 4 kontrolcifre mod Visa/MasterCard's 3 kontrolcifre... Og det virker ikke hvis man bare indtaster de 3 første/sidste...:(
Okay. har dog aldrig prøved, at handle online med det... (og kommer nok heller ikke til det, når jeg får mi VISA kort yihar :-D) men jag har prøved at fylde taletid på min mobil, med mit kort, og ja, den spørger om 3 kontrol cifre. har prøved alle tal, og ja, banken sagde det ikke var muligt endnu. (Så tror heller ikke du kan lave onlinehandel med det endnu) men hvorfor er der så nogle hjemmesider der skilter med det?? har de et andet system?
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Ja, synes også det er røvirriterende at de skilter med Maestro og så kan man ikke bruge det....
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Det er fordi der er 2 slags Maestro, man kan få et Maestro i England med kun 3 kontrol cifre som kan bruges på nettet, derfor de kan skilte med det.
Billede
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

vnL skrev:Det er fordi der er 2 slags Maestro, man kan få et Maestro i England med kun 3 kontrol cifre som kan bruges på nettet, derfor de kan skilte med det.
Hold kæft hvor skod! :roll: :x
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

well få nu bare det DK-Kort istedet for :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ellers er der den mulighed at købe i udenlandske butikker og betale via Paypal...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar