nco skrev:Nu har jeg aldrig været på NASA. Men jeg synes jeg overhørte et sted, at de var ved at bygge om der inde? Men det med det hvide har jeg også hørt.
De bygger det om, sidste fredag åbent var forrige fredag. - Så det er ikke kun et ryg - ved dog ikke om alle de hvide sofa'er osv. skal ud, eller om de kører den hvide stil videre?!?!
Jeg synes Kat er super super cool indrettet af flere grunde. For det første er baggrunden for disket jo, at det var Velvet Nightclub (en stripclub). Derud overhar de et super lækkert anlæg til at spytte musikken lige i face på en på main floor. - Main floor er måske ikke så vildt indrettet, men de rammer plet med de to barer. Og så alle designer flaskerne, samt deres egne vandflasker, det ser cool ud.
1'st floor er mega cool, med mønstrer malet på væggene, og en masse nice loungie sofagrupper. Derudover er baren igen velplaceret og musikker er altid dejlig afslappende.
Basement er helt fucked, men det er jo også meningen, der skal der køres hård techno, for dem der ikke kan få nok. Men - det er som regel ret dødt dernede. Lidt spild at have basement imo.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.