billeder af diskoteker

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
bluenzi
Kontakt:

billeder af diskoteker

Indlæg af bluenzi »

hey hey...

jeg skal til et projekt bruge nogle billeder af nogle diskotekter/clubs som har en vild indretning. både den stilede og den syrede indretning.

hvis i lige har et pics, så ville det være kanon med et link :D

peace!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kat har en rigtigt fed indretning - 100% klasse!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

FrZ skrev:Kat har en rigtigt fed indretning - 100% klasse!
Ej det mener du ikke vel, synes godt nok der er "kold" og kedeligt... Synes ikke rigtig der er noget her i KBH som er virkelig fedt indrettet!
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

RUST i kbh. er rigtig fedt indrettet efter min mening. www.rust.dk > galleri > interieur galleri

NASA skulle efter sigende også være indrettet flot, vist nok helt i hvidt.
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu har jeg aldrig været på NASA. Men jeg synes jeg overhørte et sted, at de var ved at bygge om der inde? Men det med det hvide har jeg også hørt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Nu har jeg aldrig været på NASA. Men jeg synes jeg overhørte et sted, at de var ved at bygge om der inde? Men det med det hvide har jeg også hørt.
De bygger det om, sidste fredag åbent var forrige fredag. - Så det er ikke kun et ryg - ved dog ikke om alle de hvide sofa'er osv. skal ud, eller om de kører den hvide stil videre?!?!

Jeg synes Kat er super super cool indrettet af flere grunde. For det første er baggrunden for disket jo, at det var Velvet Nightclub (en stripclub). Derud overhar de et super lækkert anlæg til at spytte musikken lige i face på en på main floor. - Main floor er måske ikke så vildt indrettet, men de rammer plet med de to barer. Og så alle designer flaskerne, samt deres egne vandflasker, det ser cool ud.

1'st floor er mega cool, med mønstrer malet på væggene, og en masse nice loungie sofagrupper. Derudover er baren igen velplaceret og musikker er altid dejlig afslappende.

Basement er helt fucked, men det er jo også meningen, der skal der køres hård techno, for dem der ikke kan få nok. Men - det er som regel ret dødt dernede. Lidt spild at have basement imo.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

jeg kan godt forstå de bygger om på nasa. det lignte et klamt hvidt rumskib indeni
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

hvis det er brug for lidt information, vil jeg gerne prøve at kontakte ejeren af nasa/heidis beer bar og LA tequilla bar.
Besvar