Bliver flybilletter meget dyerer jo nærmere man kommer ferie

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Bliver flybilletter meget dyerer jo nærmere man kommer ferie

Indlæg af Kazo »

Hej alle

Jeg står og skal til Spanien, nærmere betegnet Alicante, sidst i Juni. Mit spørgsmål er om man sparer penge på at købe flybilltterne nu, og om der er forskel på at købe dem lige nu, og om fx 14 dage?
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg mener, at billetterne bliver ved med at blive dyrere medmindre du koeber dem paa afbestilling (cirka 2-3 uger inden afrejse)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ja de bliver dyrere og dyerere..

Alt efter bureau så prøver de forskellige trix.. Ungrejs reklamerer altid med ALT UDSOLGT - Man ringer og spørger, og hov, der var lige .. hvor mange var I igen... ja det var sørme heldigt, der var lige 4 pladser mere.

SÅ LAMT! - og ugen inden bliver alt solgt til spot priser.. Afbud mig i røven, det er de færreste af de pladser - det hedder markedsføring ;-)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar