Hej alle
Jeg står og skal til Spanien, nærmere betegnet Alicante, sidst i Juni. Mit spørgsmål er om man sparer penge på at købe flybilltterne nu, og om der er forskel på at købe dem lige nu, og om fx 14 dage?
Bliver flybilletter meget dyerer jo nærmere man kommer ferie
Redaktør: Moderators
Ja de bliver dyrere og dyerere..
Alt efter bureau så prøver de forskellige trix.. Ungrejs reklamerer altid med ALT UDSOLGT - Man ringer og spørger, og hov, der var lige .. hvor mange var I igen... ja det var sørme heldigt, der var lige 4 pladser mere.
SÅ LAMT! - og ugen inden bliver alt solgt til spot priser.. Afbud mig i røven, det er de færreste af de pladser - det hedder markedsføring
Alt efter bureau så prøver de forskellige trix.. Ungrejs reklamerer altid med ALT UDSOLGT - Man ringer og spørger, og hov, der var lige .. hvor mange var I igen... ja det var sørme heldigt, der var lige 4 pladser mere.
SÅ LAMT! - og ugen inden bliver alt solgt til spot priser.. Afbud mig i røven, det er de færreste af de pladser - det hedder markedsføring
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.