Alt for syge drenge!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Alt for syge drenge!

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Damn at man ikke smadre sine ben på det her shit det fatter jeg ikke

LINK
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Ja det er rimelig sygt...men det er også posted et andet sted på boardet kan jeg huske...

Men de er skide dygtige til at hoppe rundt
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

The Matrix is real
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

I skulle bare se mig så :P

DET GAZ!! I KA TA DET!!
Slet mig
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Hmm, at lærer det må være værst :?
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

hmm sygt nok der hvor de hopper fra hus tagene...
de er sq nok ikke nemme at løbe op hehe
<HR>
<center>:)</center>
petuNe
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

Indlæg af petuNe »

Det er jo rimelig galt :evil:
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det de laver hedder Parkour.. Har selv lavet en smule af det, men det er svært at komme til i Danmark, for der er meget få steder er der egnede til det, og da det er pisse ulovligt og faktisk kan give op til et halvt års fængsel (ja den er god nok) så er det ikke så godt når der er en masse mennesker over det hele.

Så det man bedst kan her i Danmark er at finde nogle facilliteter, som byder at man kan springer lidt rundt (ikke så høje herhjemme) og så lave nogle wallruns, wallflips osv..
kakme skrev:Hmm, at lærer det må være værst
Den det sværeste er ikke at lære det. Det sværeste er at turde gøre det. I bund og grund gør de jo det, som de fleste af os kan finde ud af. Nemlig hopper. Så skal man bare overvinde sin frygt for at hoppe ud fra 3 meters højde og lave et wallrun over nogle ting, som nemt kan brække dine ben, og så lande uden at komme til skade. Og ja man kan sagtens få knobs. Jeg har personligt prøvet at skade begge legmuskler (dem på bagsiden af skindebenet) så jeg knapt kunne gå i en hel uge. Bare pga en træning :)

Ja de er syge, og de gør ting, som jeg aldrig ville turde. Efter min mening er der forskel på, at være modig og dumdristig, og de er helt klart sidstnævnte. Men det ser flot ud. Ingen tvivl om det.
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Det ser sq da fedt ud når de hopper rundt :P .. Men godt nok ikke noget jeg lige kunne finde på :D .. Det er da gotd nok for dumt :roll:
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

NuxZi: du ville blive overrasket over hvor sjovt det egentligt er.. og det adrenalinkick.. det er smukt.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Rimeligt sporty, men ja, ikke de store trix - bare derudaf for fuld damp....Fin video :)
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

At turde eller ikke turde, så skal han da kun træde én gang forkert i på vej ned fra den væg og så er det altså 10-12 meter frit fald 8O Tror jeg nu alligvel ikke han ville klare!

- VioLogic
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

VioLogic skrev:At turde eller ikke turde, så skal han da kun træde én gang forkert i på vej ned fra den væg og så er det altså 10-12 meter frit fald 8O Tror jeg nu alligvel ikke han ville klare!

- VioLogic

Man kan klare utrolige højder. Det handler om at føre sit fald videre til f.eks. et rullefald, og på den måde absorbere al den energi og fart til et rul, og dermed klarer man den. Men ja, hvis dét mislykkes så er man sq på skideren. Så kan man lige så godt ringe efter en gravsten.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Odder det er lige det hvis man ikke kan få det rullefald udført! hvilket er meget svært især hvis man falder for det er sku ikke namt at kontrolere sin krop i et flad på omkring 10 m! der skal ikke meget til før du ryger ud ag balance og for i det hele taget at komme i balance mens du falder er næsten umuligt!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

YaKuZa_MaB Ja det kan jeg kun give dig ret i. Ingen tvivl om at det er sindsygt svært, men det kan sagtens lade sig gøre. Rullefald fra højder plejede ikke at være et problem for mig, da jeg gik til kampsport i 7 eller 8 år, og dermed lærte alt. Også fald fra større højder.
Men ja hvis det kikser så er de færdige, og det handler om lige at leve i nuet, hvilket er svært for mange mennesker. Jeg tænker bare sådan, at uanset hvad så skal man dø. Spørgsmålene er bare: hvornår, og hvordan?
YaKuZa_MaB
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

>Ved godt håndbold slet ikke er kampsport! men der lære man os at falde! og er du gal det gør nas lige meget hvor godt du udføre et fald fra 2-3 meters højde! ellers er det bare der er mongol! og ja jeg er blevet testet og nej jeg var kun 50% mongol! :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

YaKuZa_MaB skrev:...jeg er blevet testet og nej jeg var kun 50% mongol! :lol:
LooooL :D Jamen vi lærte det i hvert fald ordentligt.. Egentligt ret sygt at tænke på, at dengang jeg var lille kunne jeg hoppe over ting, som var lige så høje som mig selv 8O men kan jeg det mere? Nnnnnæ :cry:
Smejs

Indlæg af Smejs »

jeg kan ikke få den skide afspiller på den side til at vise mig noget...den vil ikke engang loade...kan det ses andre steder?
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

Her er der også en gruppe fra england der gør det... www.supertricks.tk/
Nogle af de klip du kan hente derinde er for syge...
...::// Team AuG \\::...
Billede
Pilskadden Aka. 80er
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Det ikke helt tosset....man kan løbe fra politiet eller en stor gut der er efter en med et bat eller noget :)
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Besvar