Alt for syge drenge!
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Alt for syge drenge!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
..
hmm sygt nok der hvor de hopper fra hus tagene...
de er sq nok ikke nemme at løbe op hehe
de er sq nok ikke nemme at løbe op hehe
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Det de laver hedder Parkour.. Har selv lavet en smule af det, men det er svært at komme til i Danmark, for der er meget få steder er der egnede til det, og da det er pisse ulovligt og faktisk kan give op til et halvt års fængsel (ja den er god nok) så er det ikke så godt når der er en masse mennesker over det hele.
Så det man bedst kan her i Danmark er at finde nogle facilliteter, som byder at man kan springer lidt rundt (ikke så høje herhjemme) og så lave nogle wallruns, wallflips osv..

Ja de er syge, og de gør ting, som jeg aldrig ville turde. Efter min mening er der forskel på, at være modig og dumdristig, og de er helt klart sidstnævnte. Men det ser flot ud. Ingen tvivl om det.
Så det man bedst kan her i Danmark er at finde nogle facilliteter, som byder at man kan springer lidt rundt (ikke så høje herhjemme) og så lave nogle wallruns, wallflips osv..
Den det sværeste er ikke at lære det. Det sværeste er at turde gøre det. I bund og grund gør de jo det, som de fleste af os kan finde ud af. Nemlig hopper. Så skal man bare overvinde sin frygt for at hoppe ud fra 3 meters højde og lave et wallrun over nogle ting, som nemt kan brække dine ben, og så lande uden at komme til skade. Og ja man kan sagtens få knobs. Jeg har personligt prøvet at skade begge legmuskler (dem på bagsiden af skindebenet) så jeg knapt kunne gå i en hel uge. Bare pga en træningkakme skrev:Hmm, at lærer det må være værst
Ja de er syge, og de gør ting, som jeg aldrig ville turde. Efter min mening er der forskel på, at være modig og dumdristig, og de er helt klart sidstnævnte. Men det ser flot ud. Ingen tvivl om det.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
NuxZi: du ville blive overrasket over hvor sjovt det egentligt er.. og det adrenalinkick.. det er smukt.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
VioLogic skrev:At turde eller ikke turde, så skal han da kun træde én gang forkert i på vej ned fra den væg og så er det altså 10-12 meter frit faldTror jeg nu alligvel ikke han ville klare!
- VioLogic
Man kan klare utrolige højder. Det handler om at føre sit fald videre til f.eks. et rullefald, og på den måde absorbere al den energi og fart til et rul, og dermed klarer man den. Men ja, hvis dét mislykkes så er man sq på skideren. Så kan man lige så godt ringe efter en gravsten.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Odder det er lige det hvis man ikke kan få det rullefald udført! hvilket er meget svært især hvis man falder for det er sku ikke namt at kontrolere sin krop i et flad på omkring 10 m! der skal ikke meget til før du ryger ud ag balance og for i det hele taget at komme i balance mens du falder er næsten umuligt!

-=[Chart Attack Admin]=-
-
odder
- Bæver Bekæmper
YaKuZa_MaB Ja det kan jeg kun give dig ret i. Ingen tvivl om at det er sindsygt svært, men det kan sagtens lade sig gøre. Rullefald fra højder plejede ikke at være et problem for mig, da jeg gik til kampsport i 7 eller 8 år, og dermed lærte alt. Også fald fra større højder.
Men ja hvis det kikser så er de færdige, og det handler om lige at leve i nuet, hvilket er svært for mange mennesker. Jeg tænker bare sådan, at uanset hvad så skal man dø. Spørgsmålene er bare: hvornår, og hvordan?
Men ja hvis det kikser så er de færdige, og det handler om lige at leve i nuet, hvilket er svært for mange mennesker. Jeg tænker bare sådan, at uanset hvad så skal man dø. Spørgsmålene er bare: hvornår, og hvordan?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
>Ved godt håndbold slet ikke er kampsport! men der lære man os at falde! og er du gal det gør nas lige meget hvor godt du udføre et fald fra 2-3 meters højde! ellers er det bare der er mongol! og ja jeg er blevet testet og nej jeg var kun 50% mongol! 

-=[Chart Attack Admin]=-
-
odder
- Bæver Bekæmper
LooooLYaKuZa_MaB skrev:...jeg er blevet testet og nej jeg var kun 50% mongol!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Her er der også en gruppe fra england der gør det... www.supertricks.tk/
Nogle af de klip du kan hente derinde er for syge...
Nogle af de klip du kan hente derinde er for syge...
...::// Team AuG \\::...

-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt: