1 times hardstyle til CA festen d. 1/10 hvad siger i. stem!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

1 times hardstyle til CA festen d. 1/10 hvad siger i

ja
33
63%
nej
19
37%

Afgivne stemmer: 52

123123
Chart Attack VIP

Indlæg af 123123 »

nco.. du lugter altså lidt af Crazy Daisy / Buddy Holly medarbejder - Har jeg ret? :P
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

123123 skrev:nco.. du lugter altså lidt af Crazy Daisy / Buddy Holly medarbejder - Har jeg ret? :P
Nej, nok nærmere en glad 90er dreng der aldrig helt er vokset fra det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg kan godt støtte forslaget om at spille det af flere omgange så det ikke bliver 1 times uafbrudt tramp (det kan jeg nemlig ikke holde til ;)).

I øvrigt ærgeligt at Martin Sørensen har meldt afbud som pladevender, for når han spiller er der ingen tvivl om stilen!

Ingen request... Hvis det er CA´er som står bag pulten så ved de hvad folk vil høre.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

UnitedPublic skrev:Jeg kan godt støtte forslaget om at spille det af flere omgange så det ikke bliver 1 times uafbrudt tramp (det kan jeg nemlig ikke holde til ;)).

I øvrigt ærgeligt at Martin Sørensen har meldt afbud som pladevender, for når han spiller er der ingen tvivl om stilen!

Ingen request... Hvis det er CA´er som står bag pulten så ved de hvad folk vil høre.
Hvem er han egentligt ?
marsdk
MegaMixers.com
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Jeg har valgt at tyre Italo af - Gabry, Lhasa, Groove Coverage osv. .. happy musik ...
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Da Clown skrev:
UnitedPublic skrev:Jeg kan godt støtte forslaget om at spille det af flere omgange så det ikke bliver 1 times uafbrudt tramp (det kan jeg nemlig ikke holde til ;)).

Hvem er han egentligt ?
Vestjyllands suværent bedste hardstyle dj. Var med da det nu tidligere diskotek Sci-Fi i Esbjerg sørgede for at folk på vestkysten fik ørene op for andet end Ace of Base. Siden har han spillet fast flere forskellige steder, dog mest mere afdæmpet musik efter ønske fra kedelige restauratører. Men af og til får han stadig lov til at slå sig løs med de vilde skiver, bl.a. kunne man opleve ham til Trance Night i Esbjerg og Ibiza Night i Vejen. Sammen med hans "lærling" DJ Lary Loud plejer de at udgøre et sprængfarligt team på vinylerne.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg ligger en taletidstlf ved dj pulten hvis der er stemning for det.

Jeg synes personligt at der skal være plads til det lidt dystre musik inkl hardstyle. men ellers er jeg også megst til det bløde techno som der spillet på IN
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Feffe skrev:jeg ligger en taletidstlf ved dj pulten hvis der er stemning for det.
God idé.. Så kan folk SMS'e til den. Men ja, helt sikkert. Så vil jeg også hører Dumonde remixet af Better Off Alone. Det er da lidt hardtrance :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

lyder som en cool ide det med sms muligheden !;)
Billede
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

nco skrev:
Feffe skrev:jeg ligger en taletidstlf ved dj pulten hvis der er stemning for det.
God idé.. Så kan folk SMS'e til den. Men ja, helt sikkert. Så vil jeg også hører Dumonde remixet af Better Off Alone. Det er da lidt hardtrance :)
total Yndlings mix :D
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Feffe skrev:Så kan folk SMS'e til den.....
Hvor mange kan SMS'e med en promille på 40 :?:
Ingen requests fra mig... he he
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Puha! Jeg kan sende mange. Især til kvinder jeg ikke kender, eller til stort set alle jeg kender i min telefonbog sidst på aftenen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

hehe.. kender det alt for godt.. det kan være en dårlig cocktail..
at være stiv og skrive sms´er.. når man ikke kan huske hvad man har skrevet før man læser udbakken :s
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

nco skrev:
123123 skrev:nco.. du lugter altså lidt af Crazy Daisy / Buddy Holly medarbejder - Har jeg ret? :P
Nej, nok nærmere en glad 90er dreng der aldrig helt er vokset fra det.
Hørt...Har man først været en del af 90'erne, så kommer man aldrig over det.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

...

Indlæg af \\On3 »

JEg danser til alt!....drikker alt...knepper alt :D
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

nco skrev:Puha! Jeg kan sende mange. Især til kvinder jeg ikke kender, eller til stort set alle jeg kender i min telefonbog sidst på aftenen.
Ja, og så har man pludselig sendt en besked forkert afsted, til en som man skrev OM, ikke med - og så må man absolut bøde dagen efter... Faktisk burde man lade mobilen blive hjemme, nogle gange... Suk... Jaja, hun blir' vel go' igen en gang. Øhm... Ehem, jeg mener, mandigt brøl, og det kan da være lige meget :roll:
- Darkheart -
We fools who love...
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

24822564 er hermed officiel capot taletids nr. som også vil blive brugt til request af nr samt, så folk der ikke kender mig irl og har mit nr, kan få fat i mig
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Vi har hermed fået en service-telefon på CA ;) Den er åben 24/7 *lol*

Så kan vi skiftes til at have supporten ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

nco skrev:Vi har hermed fået en service-telefon på CA ;) Den er åben 24/7 *lol*

Så kan vi skiftes til at have supporten ;)
nemlig ja
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

3dotz skrev:Hørt...Har man først været en del af 90'erne, så kommer man aldrig over det.
Vi er en endnu ikke uddød race :) Jeg er nu stolt af det?

Hørte jeg en sige Insomnia? Den skal vi altså også have for fulde gardiner. Jeg skriver til 24822564 og ønsker den med det samme :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar