1 times hardstyle til CA festen d. 1/10 hvad siger i. stem!
Redaktør: Moderators
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
1 times hardstyle til CA festen d. 1/10 hvad siger i. stem!
som topic siger... stem
Det kommer helt an på hvad I mener med hardstyle? Ellers er jeg mere stemt for engang 90er aften med noget godt gammelt vocal-tude-trance ala Alice Deejay, Ian Van Dahl og i den dur. Plus vi skal vel også feste igennem til Sash! - Ecuador i løbet aftenen?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Tror jeg ikke du ska være bange for, tror Mars nok ska fyrer en del 90er af i løbet af aftenennco skrev:Det kommer helt an på hvad I mener med hardstyle? Ellers er jeg mere stemt for engang 90er aften med noget godt gammelt vocal-tude-trance ala Alice Deejay, Ian Van Dahl og i den dur. Plus vi skal vel også feste igennem til Sash! - Ecuador i løbet aftenen?
[quote="Down\"]I skal da ha' hardstyle ;P[/quote]
Vi skal have hardstyle skulle der stå. Du kan godt lette enden og tage med
Vi skal have hardstyle skulle der stå. Du kan godt lette enden og tage med
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
- UnitedPublic
Deep Dish, Gary D, Commander Tom men kan vi ikke skabe enighed om det så må vi da som minimum kunne køre en masse Tiesto, Faithless osv...
Ellers ender det som et hvilken som helst andet mainstream disko og det gider jeg ikke køre til hovedstaden for det er 100.
Ellers ender det som et hvilken som helst andet mainstream disko og det gider jeg ikke køre til hovedstaden for det er 100.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
Hardstyle og Goa har intet med hinanden og gøre, Goa er noget bæ, en misforstået stilart som kun hærger i små svampebefængte hjerner.
Hardstyle er muligvis dystert, men det sætter fut i technofolket og mig bekendt tror jeg ikke de er i undertal på CA og det er vel CA vi holder fest for?
Hardstyle er muligvis dystert, men det sætter fut i technofolket og mig bekendt tror jeg ikke de er i undertal på CA og det er vel CA vi holder fest for?

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
Der skal være plads til alle. Og jeg har skam intet i mod at lytte til det lidt hårdere musik. Blot vi kan finde plads til alle.UnitedPublic skrev:Hardstyle er muligvis dystert, men det sætter fut i technofolket og mig bekendt tror jeg ikke de er i undertal på CA og det er vel CA vi holder fest for?
En hel anden ting. Jeg synes vi skal lave et form for request-system. Jeg vil selv af erfaring, at når folk får lidt at drikke, så vil de alle høre deres egen musik, og hele CA vil stå ved DJ'en og ønske (inkl. mig selv). Enten NO REQUESTS eller så skal vi have noget med man kan skrive nogle ønsker ned. Ja eller noget andet digital smart. Man kan SMS sit ønske eller noget andet. Blot så vi ikke alle står rundt om DJen hele tiden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Hvad så med 2 x ½-time? Så der kommer lidt afbræk i det? Så når folk heller ikke at blive træt af det? Altså vi kan godt blive enige om, at der kunne komme andre, som måske ville synes det var lige en tand for hårdt.123123 skrev:Afstemningen gik på om vi skal høre det i _1_ time :)
Senest rettet af nco 22 sep 2004, 16:53, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999